Menü

Közbeszerzés

Hogyan rendelhetek az online webáruházban?

 

  1. Minden terméknél talál egy nagy narancssárga "KOSÁRBA" gombot. Kattintson rá a kiválasztott termék kosárba helyezéséhez.

  2. A termék kosárba helyezése után a rendszer megkérdezi, hogy szeretné-e folytatni a vásárlást ("Vásárlás folytatása" opció), vagy továbblép a megrendeléshez ("Megrendelés" opció).

  3. A „Megrendelem” opció kiválasztása után Ön a kosárba kerül.

  4. Ha több darabot szeretne rendelni a kiválasztott termékből, a kosárban vagy a termék fülön növelheti annak mennyiségét.

  5. Ha rendelkezik kedvezményes kóddal, azt a "Van kedvezménykódom" részben a pluszjelre kattintás után megjelenő mezőbe írja be.

  6. Kattintson a "SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS" gombra a fizetési és szállítási mód kiválasztásához.

  7. Ha nincs bejelentkezve, akkor a bejelentkezési oldalra lép. Bejelentkezhet fiókjába, létrehozhat új fiókot, vagy kiválaszthatja a „REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜLI VÁSÁRLÁS” lehetőséget. Javasoljuk, hogy jelentkezzen be fiókjába, vagy hozzon létre új fiókot, ha ez az első vásárlása üzletünkben. Fiókjával hozzáférhet rendelési előzményeihez, így a következő vásárlások még gyorsabbak lesznek!

  8. Válassza ki a fizetési módot és a szállítási módot.

  9. Az utolsó lépésben kattintson a "SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS" gombra. Ezt követően értesítést kap arról, hogy a megrendelés feldolgozásra került, és a rendelésszámát, amelyet érdemes elmenteni.

 

Hogyan rendelhetek telefonon?

 

Szakembereink a 17 247 22 20-as telefonszámon várják hétfőtől péntekig 8:00-17:00 óráig. Telefonon szeretnél rendelni? Ez nagyon egyszerű, és nem tart tovább néhány percnél. Nézze meg, hogyan készüljön fel a telefonos vásárlásra.

 

  1. Készítse elő adatait:

  • Kapcsolattartási szám (a futárral való kapcsolatfelvételhez szükséges lesz).

  • E-mail cím.

  • Szállítási cím (város, irányítószám és utca).

  • motorkerékpár neve és modellje (nekik köszönhetően gyorsabban tudunk termékeket kiválasztani Önnek).

  1. Készítse elő a termékazonosítókat - mielőtt felkeresné forródrót szakembereinket, érdemes ellenőrizni a megrendelni kívánt termékek azonosítóit. Ezzel minimálisra csökken a rendelési idő, aminek köszönhetően még gyorsabban szállítjuk ki Önnek a termékeket. Termékazonosítókat webáruházunkban találhat. Tudja meg, hol találja meg a termékazonosítókat.

 

Ha kínai robogója vagy quadja van, mérje meg velünk pontosan a kívánt alkatrészt

rendelje meg és adja meg a méreteket szakemberünknek. Tudod ezt a részt a kezedben tartani, miközben beszélsz? Remek, ez lehetővé teszi számunkra, hogy kiválaszthassuk az Ön számára legmegfelelőbb terméket!

 

  1. Hívja a 17 247 22 20-as számot, nyomja meg a billentyűzeten az "1" gombot, hogy csatlakozzon a telefonos rendelési részleghez, és adja meg a szakembernek a megrendelni kívánt termékek azonosítóját.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a motoros szezonban a szakértővel való kapcsolatfelvételi idő a szokásosnál hosszabb lehet. Javasoljuk, hogy a rendeléseket az online áruházban adja le (nézze meg, milyen egyszerű és gyors!). Nézze meg, hogyan adhat le rendelést az online áruházban.

 

Szükségem van fiókra az online áruházban történő rendelés leadásához?

 

Nem, az online áruházban történő rendelés leadásához nincs szükség fiókra, de javasoljuk, hogy hozzon létre egyet. A fiók ingyenes, és a beállítás eltart egy ideig. Ennek köszönhetően gyorsabban hozzáférhet rendelési előzményeihez, és gyorsabban vásárolhat későbbi online áruházunkban.

 

Minden termék elérhető az online áruházból?

 

Minden egyes terméknél információt talál arról, hogy van-e raktáron a termék, és mennyi időre van szükség a rendelés teljesítéséhez. Szakembereink felveszik Önnel a kapcsolatot, ha a rendelés feldolgozási ideje hosszabb a termékkártyán feltüntetettnél.

 

A webáruházban található termékek árai aktuálisak és véglegesek?

 

Igen, a webáruházban feltüntetett termékek árai az aktuális bruttó árak és véglegesek.

 

Hol találom a rendelési számot a számlámon?

 

A rendelési számot a nyugta alján található vonalkód alatt találja (lásd az alábbi képet).

 

Hol találom a számlán szereplő rendelési számot?

 

A számlán a rendelési számot két helyen találja: a számla jobb felső sarkában a vonalkód alatt és a bal oldalon a számla közepén található rendelés összesítő táblázata alatt (lásd az alábbi képet).

 

Miért fogyott el a kosaramból a termék?

 

Az áruk lefoglalása csak a megrendelés leadása után történik. Ha nagyon népszerű vagy nincs raktáron, akkor előfordulhat, hogy a kosárba helyezésekor elérhető lesz, de nem lesz elérhető, amikor a pénztárhoz megy. Javasoljuk, hogy gyorsan fejezze be rendelését, hogy a termék a kezedbe kerüljön.

 

Milyen dokumentumokat kapok a megrendelt termékekhez?

 

Minden megrendeléshez mellékelünk egy visszaküldési/panaszlapot és egy nyugtát. Az ezt igénylő termékek használati utasítást és jótállási jegyet tartalmaznak.