check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Rendelés

Hogyan rendelhetek a webáruházból?

 

  1. Minden terméknél talál egy nagy narancssárga "KOSÁRBA" gombot. Kattintson rá a kiválasztott termék kosárba helyezéséhez.

  2. A termék kosárba helyezése után a rendszer megkérdezi, hogy szeretné-e folytatni a vásárlást ("Vásárlás folytatása" opció), vagy továbblép a megrendeléshez ("Megrendelés" opció).

  3. A „Megrendelem” opció kiválasztása után Ön a kosárba kerül.

  4. Ha több darabot szeretne rendelni a kiválasztott termékből, a kosárban vagy a termék fülön növelheti annak mennyiségét.

  5. Ha rendelkezik kedvezménykóddal, azt a "Van kedvezménykódom" részben a pluszjelre kattintás után megjelenő mezőbe írja be.

  6. Kattintson a "SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS" gombra a fizetési és szállítási mód kiválasztásához.

  7. Ha nincs bejelentkezve, akkor a bejelentkezési oldalra lép. Bejelentkezhet fiókjába, létrehozhat új fiókot, vagy kiválaszthatja a „REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜLI VÁSÁRLÁS” lehetőséget. Javasoljuk, hogy jelentkezzen be fiókjába, vagy hozzon létre új fiókot, ha ez az első vásárlása üzletünkben. Fiókjával hozzáférhet rendelési előzményeihez, így a következő vásárlások még gyorsabbak lesznek!

  8. Válassza ki a fizetési módot és a szállítási módot.

  9. Az utolsó lépésben kattintson a "SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS" gombra. Ezt követően értesítést kap arról, hogy a megrendelés feldolgozásra került, és a rendelésszámát, amelyet érdemes elmenteni.

 

Hogyan rendelhetek telefonon?

 

Szakembereink a 17 247 22 20-as telefonszámon várják hívását hétfőtől péntekig 8:00-17:00 óráig. Telefonon szeretne rendelni? Ez nagyon egyszerű, és nem tart tovább néhány percnél. Nézze meg, hogyan készüljön fel a telefonos vásárlásra.

 

  1. Készítse elő adatait:

  • Kapcsolattartási szám (a futárral való kapcsolatfelvételhez szükséges lesz).

  • E-mail cím.

  • Szállítási cím (város, irányítószám és utca).

  • motorkerékpár neve és modellje (nekik köszönhetően gyorsabban tudunk termékeket kiválasztani Önnek).

  1. Készítse elő a termékazonosítókat - mielőtt felkeresné forródrót szakembereinket, érdemes ellenőrizni a megrendelni kívánt termékek azonosítóit. Ezzel minimálisra csökken a rendelési idő, aminek köszönhetően még gyorsabban szállítjuk ki Önnek a termékeket. Termékazonosítókat webáruházunkban találhat. Tudja meg, hol találja meg a termékazonosítókat.

 

Ha kínai robogója vagy quadja van, mérje meg pontosan a megrendelni kívánt alkatrészt, és adja meg a méreteket kollégánknak. A beszélgetés közben a kezében tudja tartani az adott alkatrészt? Remek, ez lehetővé teszi számunkra, hogy kiválaszthassuk az Ön számára legmegfelelőbb terméket!

 

  1. Hívja a 17 247 22 20-as számot, nyomja meg a billentyűzeten az "1" gombot, hogy csatlakozzon a telefonos rendelési részleghez, és adja meg a szakembernek a megrendelni kívánt termékek azonosítóját.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a motoros szezonban a szakértővel való kapcsolatfelvételi idő a szokásosnál hosszabb lehet. Javasoljuk, hogy a rendeléseket az online áruházban adja le (nézze meg, milyen egyszerű és gyors!). Nézze meg, hogyan adhat le rendelést a webáruházban.

 

Szükségem van fiókra a webáruházban történő rendelés leadásához?

 

Nem, az online áruházban történő rendelés leadásához nincs szükség fiókra, de javasoljuk, hogy hozzon létre egyet. A fiók ingyenes, és pár perc alatt elkészül. Ennek köszönhetően gyorsabban hozzáférhet rendelési előzményeihez, és a későbbiekben gyorsabban vásárolhat webáruházunkban.

 

Minden termék elérhető az online áruházból?

 

Minden egyes terméknél információt talál arról, hogy van-e raktáron a termék, és mennyi időre van szükség a rendelés teljesítéséhez. Szakembereink felveszik Önnel a kapcsolatot, ha a rendelés feldolgozási ideje hosszabb a termékkártyán feltüntetettnél.

 

A webáruházban található termékek árai aktuálisak és véglegesek?

 

Igen, a webáruházban feltüntetett termékek árai az aktuális bruttó árak és véglegesek.

 

Hol találom a rendelési számot a számlámon?

 

A rendelési számot a nyugta alján található vonalkód alatt találja (lásd az alábbi képet).

 

Hol találom a számlán szereplő rendelési számot?

 

A számlán a rendelési számot két helyen találja: a számla jobb felső sarkában a vonalkód alatt és a bal oldalon a számla közepén található rendelés összesítő táblázat alatt (lásd az alábbi képet).

 

Miért tűnt el a kosaramból a termék?

 

Az áruk lefoglalása csak a megrendelés leadása után történik. Ha nagyon népszerű vagy csak néhány van belőle raktáron, akkor előfordulhat, hogy a kosárba helyezésekor elérhető, de a fizetéskor már nem az. Javasoljuk, hogy gyorsan fejezze be rendelését, hogy biztosra vehesse, nem marad le a termékről.

 

Milyen dokumentumokat kapok a megrendelt termékekhez?

 

Minden megrendeléshez mellékelünk egy visszaküldési/panaszlapot és egy nyugtát. Az ezt igénylő termékek használati utasítást és jótállási jegyet tartalmaznak.