Hengerfejcsere 50cc-ről 110cc-re - 85766
(53)
22 030,00 Ft HÉA-val együtt
Új henger- és fejjavító készlet ATV 110 motorokhoz és tuning készlet 139FMB motorokhoz
- a készlet felszerelésével a motor hengerűrtartalmát 50 cm3-ről 110 cm3-re növelheti (a 139FMB motorokra vonatkozik).
- az eredmény kb. 5 LE teljesítménynövekedés, amely lehetővé teszi a 100 km/h feletti sebesség elérését.
- a dugattyú további kenőnyílásokkal rendelkezik a dugattyúcsapon és a dugattyú falán, ami növeli a motor élettartamát.
- dugattyú átmérő: 52,40 mm
- csapátmérő: 13 mm
- henger
- dugattyú
- gyűrűk cpl.
- pin
- csaprögzítők
- teljes fej hangolt vezérműtengelyekkel
- henger-, fej-, könyök- és burkolattömítések
- 84 láncszemű vezérműlánc
- 4 hengercsap
A legnépszerűbb Venbo
Lásd még →290,00 Ft
Üzemanyagvezeték 6mm 50cm
950,00 Ft
18 hüvelykes 22 mm-es felni kötény
950,00 Ft
19 hüvelykes 22 mm-es felni kötény
Megfelelő
Ez a termék 94 motorkerékpárhoz alkalmas.
Termék értékelése
4.83
53 értékelés
dawid
2023-04-07, 07:03
Minden alkatrész jó minőségű, kivéve a fejet a fejben a szelepek szivárogtak és a vezérműtengelyt kellett vásárolni új.
Ellenőrzött értékelés
Bartosz
2021-04-14, 08:17
A hengert egy Zipp Pro 50 motorkerékpárhoz vásároltam, a könnyű és gyors beszerelés után a motorkerékpár sokkal jobb sebességi teljesítményt nyújt. A készlet amennyire láttam masszív anyagból készült. Az összeszerelés kevesebb mint 30 percembe telt. Ajánlom a megvásárlását.
Ellenőrzött értékelés
Bogusław
2021-10-11, 13:37
Jinchen Knight, akartam változtatni a henger 110 cm-re, az árut mindenféle panasz nélkül a kivitelezés, sajnos más okokból vissza kellett küldenem a megrendelt árut, minden simán, minden gond nélkül történt, üdvözlöm a bolt egész csapatát gmoto.
Ellenőrzött értékelés
Kacper
2021-04-24, 22:07
Ezt a készletet egy Barton Fighterhez vettem, a felszerelés során nem voltak nagyobb problémák a felszereléssel, ez a készlet jobban néz ki, mint a régi. A felszerelés után érezhető a teljesítménynövekedés.
Ellenőrzött értékelés
Kamil
2021-08-25, 12:48
A készletből hiányoznak az olajgyűrűk, amelyeket érdemes hozzáadni a készlethez, mivel nélkülük nem fog összeállni. Az is kár, hogy nincsenek alátétek a csapokhoz. Összességében a készlet nagyszerű.
Ellenőrzött értékelés
Grzegorz
2021-01-13, 08:30
Minden nagyszerű, csak egy mágneskihúzó jól jönne a készlethez. Érdemes észben tartani, mert lehúzó nélkül nem fog működni.
Ellenőrzött értékelés
Mateusz
2020-04-28, 01:16
a motorom egy 2017 junak 902 volt egy 50 az összeszerelés ment elég simán, és a nagyobb hengerrel nagyon jól néz ki, eddig én vagyok lapping, de én már érzem a nagy teljesítménynövekedés. :)
Ellenőrzött értékelés
Bartosz
2020-05-19, 20:46
A Romet RS50/110, amikor magáról a csomagolásról van szó, már az is szép, hogy a termékeket biztonságosan csomagolva látjuk. Ajánlom !
Ellenőrzött értékelés
Attila
2020-07-10, 15:10
Kiváló minőségű, ideális termék alacsony áron, ajánlott motorátalakításhoz, ajánlom másoknak is (TOROS el CLASICO)
Ellenőrzött értékelés
Ryszard
2019-10-04, 13:24
Ezt a készletet a Romet ZXT 50 mopedemre (évjárat 2019) szereltem fel, és tökéletesen működik. A legnagyobb kihívást a beszereléssel kapcsolatban a vezérműlánc cseréje és a motorcsapok cseréje a készletben találhatóakra jelentette. A lánc cseréjéhez a következőkre van szükség: 1. távolítsa el a mágneskerékházat úgy, hogy az egészben látszódjon, ahogy a mellékelt képen látható. 2. a mágneskereket valahogyan rögzíteni, hogy ki lehessen csavarni a mágnestartó csavart. Én ezt egy szűrőkulccsal tudtam megcsinálni, amit egy barkácsáruházban az autós részlegen találtam egy szíjra szerelt szűrőkulccsal. Meghúztam a hevedert, és a műanyag fogantyút az ellenkező irányba tartva egy hagyományos csavarkulccsal meglazítottam a csavart. Ehhez nagy erőre volt szükség, de működött. 3 Miután az anyát eltávolítottuk, használjuk a 139fmb motorokhoz való mágneskerék-eltávolító szerszámot, amely itt kapható a gmoto.co.uk oldalon. Csavarja fel, majd húzza meg erősen a csavart. Ehhez is nagy erőre volt szükség. Ezután eltávolítjuk a mágneskereket, és vigyázzunk, hogy az indítókuplung kavicsai ne essenek ki. 4. Levesszük az indítót a lánccal együtt (ne feledjük, hogy előbb vegyük le a fémvédelmet. 5. Ezután csavarjuk ki a csavarokat, hogy hozzáférjünk a vezérműlánchoz. Az én ZXT 50-esemnél (2019) nagyon furcsa csavarok voltak, és egy nagyobb fúrófejjel ki kellett erőltetnem őket, és ki kellett csavarni. Természetesen ezeket a csavarokat utólag ki kellett cserélnem, de itt szuper csavarok kaphatók "tömítés sapka csavar" néven. A második probléma a régi csapok kicsavarása és az újak beszerelése volt. Különleges szerszámok nélkül ez könnyen megoldható úgy, hogy 2 db 10-es méretű anyát csavarozunk be. Az egyiket pedig a motorhoz közelebbit fogjuk meg egy 10-es kulccsal, a másikat pedig kicsavarjuk. Ugyanígy lehet felcsavarozni őket. A henger és a fej remekül működik, volt egy készlet tömítés és tartalék szeleptömítés. Ennyi pénzért nagyon ajánlom!
Ellenőrzött értékelés
Alkatrészek készletben
Ebből a készletből egyedi termékeket is vásárolhat: