check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Akció

Termékek értékelése

2023-01-05, 17:35

Motorkerékpár kormány 22mm Emgo Ape akasztó fekete Minőségileg nagyon jó termék, bár sajnos a matt fekete szín sajnos hajlamosabb a karcolódásra, mint a krómozott, bár ezzel valószínűleg csak számolni kell. Több kormányt is kipróbáltam, és ez tűnik az én esetemben a legjobb kompromisszumnak az ár, a kinézet, a kényelem és az irányíthatóság között. Nem túl széles és nem túl magas, tehát nem a tipikus amerikai vicces Ape Hanger, ami számomra hatalmas plusz. Az egyetlen hátránya, hogy a rollgáz alatt lévő festéket le kellett hámoznom - a gyártó valószínűleg nem számolt a termék átmérőjében a festék vastagságával.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

2023-03-12, 15:54

Kipufogó kipufogó fekete Romet Motorynka Nagyon ajánlom ezt a terméket, a hangtompító felhelyezése számomra csak egy öröm volt, mintha cseresznyét tennék a tortára. Amikor beindítottam, a szomszédom azt hitte, hogy egy légy repül a szobájában, mert olyan halkan működik. Annyira megtetszett a motorom ezzel a kipufogóval, hogy kitaláltam, hogy a szobámba is berakom. A következő motorom biztosan ugyanezzel a kipufogóval fog működni. Őszintén ajánlom ezt a terméket. MOTORKERÉKPÁR PONY M3 1985

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

2023-03-10, 20:18

Vezetői lábtartó Router WS 50 kpl A lábtartók állítólag a Router ws 50-hez készültek, de az én Romet ZXT 50-emhez illenek. Ha valaki nem tudja, mit nézzen, nem venné észre a különbséget. Motorozás és használat közben én sem érzek különbséget. Ezek a lábtartók kicsit kerekebbek a mopedem eredeti modelljéhez képest, de engem egyáltalán nem zavart. A felszerelés pofonegyszerű, úgy illeszkedik, mint egy kesztyű. Jó ár-érték arányban.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

2023-02-04, 08:43

Teljes karburátor Duells tuning Romet Üdvözlöm, van egy Ogar 205-ös mopedem, amelyhez most vásároltam ezt a karburátort. Ennek a duells cégtől származó karburátornak a kivitelezés minőségét kielégítőnek tudom minősíteni, mert nincs probléma az úszókamra csappantyúja alól szivárgással és magával a szabályozással, mert a gyárilag beszerelt fúvóka elegendő, és maga a karburátor reagál a szabályozásra, amit olcsóbb helyettesítőnél nem tapasztaltam.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

2023-05-17, 09:12

DID 525 ZVMX 110 X-Ring G&G nyitott hajtáslánc arany csavarral. Több éve használom ennek a termékcsaládnak a termékeit, és soha nem csalódtam. Ez a konkrét termék az MT-09-esemben (2. generációs) landolt, ahol finoman szólva nem volt könnyű dolga. Kiderült, hogy még a szabályos katasztrófákat is bőven elviseli. Tökéletesen adja át az erőt a kerékre és egyenletesen nyúlik, aminek köszönhetően több mint 10.000 km futásteljesítményt bír ki gond nélkül, ami a terheléseket figyelembe véve, amiknek ki volt téve, elég lenyűgöző. Inkább profilaktikusan cseréltem le, nem a kopási állapota miatt, természetesen ugyanarra a modellre. Én személy szerint a nyitott modellt választom, mert egyszerűen gyorsabb és könnyebb felszerelni. Ügyeljen a rendszeres tisztításra és kenésre, valamint a megfelelő feszítésre, akkor meghálálja a nagy teljesítményt, ami nem minden gyártóról mondható el. A DID által bemutatott hab a tortán az egyedi, fenomenális megjelenés. A karcsú, esztétikus arany láncszemek tökéletesen illeszkednek a motorkerékpár általános megjelenéséhez, és lendületes jelleget kölcsönöznek neki. Meggyőződésem azonban, hogy más színváltozatok is ugyanolyan jól néznek ki. Összefoglalva, őszintén úgy gondolom, hogy ez egy szenzációs termék. Nehéz felülmúlni mind a puszta minőség, mind az ár-érték arány tekintetében, ami szintén fontos szempont egy lánc, vagy egy komplett hajtáslánc kiválasztásakor.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

Motorkerékpár alkatrészek

Egy modern motorkerékpár egy rendkívül kifinomult szerkezet, amely számos rendszerből és több száz különféle alkatrészekből áll. Ezen alkatrészek közül sokan idővel elveszítik eredeti tulajdonságaikat a magas hőmérséklet, a nagy nyomás, a súrlódás vagy a rendszer által megkövetelt nyomás következtében. idővel elveszítik eredeti tulajdonságaikat. Ennek eredményeként a rendszer teljesítménye romlik, ami hátrányosan befolyásolja a a motorkerékpár teljesítményét. Egyes alkatrészek esetében ez a romlás a következőkhöz is vezethet a motorkerékpár használójának egészségét vagy akár életét is veszélyeztetheti. A rendszerek üzemképességének fenntartása érdekében kicserélték.

Sok motorkerékpár-alkatrész cseréje lehetővé teszi azt is, hogy javuljon néhány, vagy akár az összes teljesítményét. A jobb anyagoknak, a fejlettebb technikailag fejlettebb és gondosabban megépített alkatrészeknek köszönhetően egy motorkerékpár például javíthatja a teljesítményt és nyerhet a menetdinamikát. Sok motorkerékpár-használó él ezzel a lehetőséggel, még akkor is, ha az alkatrész ára magasabb, vagy más, kevésbé kívánatos tulajdonságok vesznek el. vagy más, kevésbé kívánatos motorkerékpár-jellemzők elvesztésével.

Motorkerékpár motor, avagy a szívet kell ápolni

.

A legtöbb motoros számára a motor az egykerekű legfontosabb alkatrésze. Köszönhetően a jól ismert, többszörösen sokszor megismételt kémiai folyamatnak - a robbanásnak - köszönhetően a motorkerékpár motorja megtermeli a teljesítményt és a nyomatékot, amivel a motoros sokkal gyorsabban és messzebbre juthat, mint saját motorjával. lábaival.

A motor egyben ideális példája annak a mechanizmusnak, amelyben a hőmérséklet, a nyomás és az erő szélsőséges értékei egyidejűleg egyszerre kívánatosak és romboló hatásúak a rendszer számára. A magas hőmérséklet, a nagy nyomás és az ebből eredő tolóerő generál, a forgattyús tengelyt meghajtva a hengerben lévő dugattyú mozgását, amely végül a motorkerékpár kerekére hat. Ugyanezek a tényezők fokozatosan tönkretesznek számos motoralkatrészt, ami a motorkerékpár használóját időszakos cserére kényszeríti. Az alábbiaknak kitéve A mozgó alkatrészek, azaz a dugattyúk, a forgattyús tengelyek, a szelepek és a szelepsor alkatrészei vannak leginkább kitéve a kopásnak. Szelepsorozat. Ez utóbbiak különösen fontosak, mivel egyesítik a dugattyúk és a forgattyústengely munkáját a szelepekkel. szelepek az üzemanyag-ellátáshoz és a kipufogógáz-ellátáshoz. A kopással szemben ellenállóbbak az olyan alkatrészek, mint a hengerek vagy a fejek, amelyek elsősorban a mozgó alkatrészek nem megfelelő működése miatt romlanak. Azért, hogy fenntartsák a súrlódás fenntartása a mozgó és az álló alkatrészek között, az olyan alkatrészek, mint a dugattyúgyűrűk és a tömítések, valamint a súrlódást csökkentő olajok. Az előbbiek, bár finom és olcsó, a gyakorlatban rendkívül nagy szerepet játszanak fontos szerepet játszanak az egész rendszerben, és ellenőrzésük és cseréjük az egyik legfontosabb teendő. Az előbbiek, bár finom és olcsó, a gyakorlatban rendkívül fontos szerepet játszanak az egész rendszerben, és ellenőrzésük és cseréjük az egyik legfontosabb intézkedés a motor kopásának minimalizálása érdekében.

A motor működéséhez két másik eszköz is kapcsolódik: a sebességváltó és a tengelykapcsoló. A sebességváltónak köszönhetően van nem egy, hanem több lehetséges különbség van a forgattyús tengely és a hátsó kerék fordulatszáma között. Ez lehetővé teszi, hogy a motor teljesítményének kihasználása alacsony és nagyon magas hátsó kerékfordulatszámon, tehát alacsony és magas fordulatszámon is. a motorkerékpár nagy sebességénél. A tengelykapcsoló lehetővé teszi a sebességkülönbség változtatását a rendszerek károsodása nélkül, ideiglenesen leválasztva a motort a kerékről. Mindkét eszköz jelenléte megnöveli az alkatrészek számát, amelyek igényelnek ellenőrzésre és cserére szoruló alkatrészek. Funkcióik azonban annyira hasznosak, hogy bár a motor működéséhez nem nélkülözhetetlenek, gyakorlatilag ma már senki sem tudja elképzelni, hogy hiányoznak egy motorkerékpárból.

Az üzemanyagrendszer és a szűrők, avagy a megadott táblázat szerint

.

A motor működése, mint minden más motoré, nem lehetséges megfelelő adag üzemanyag biztosítása nélkül. Az alábbi esetekben motorkerékpárokban használt benzines belsőégésű motorok esetében az üzemanyag benzin és levegő keveréke. amely a hengerekbe kerül. Napjainkban a motorkerékpárok üzemanyag-befecskendező rendszert használnak, amely a benzin és a levegő hatékonyan szállítja a benzint és a levegőt magába a hengerbe - a régebbi konstrukciók és egyes robogók azonban még mindig benzinbefecskendezést használnak. azonban karburátorokat használnak, amelyek az üzemanyag és a levegő keverékét hozzák létre, mielőtt azt a hengerbe juttatják. A karburátorok hátránya az, hogy további alkatrészekre van szükség a keverék adott helyzethez szükséges megváltoztatásához, például indítás vagy erős gyorsítás. A befecskendező rendszereknél ezt egy vezérlőrendszer biztosítja, amely leggyakrabban egy motorvezérlő számítógépen alapul. A kialakítás típusától függetlenül az üzemanyagot a következő módon kell elég tiszta legyen ahhoz, hogy az egyes összetevők tulajdonságait ne befolyásolja hátrányosan a szennyeződés. Tisztítás Az üzemanyagot külön benzin- és levegőszűrők tisztítják, amelyek felfogják a szennyeződéseket, mielőtt azok a hengerekbe jutnának. a hengerekhez. Hasonló feladatot látnak el az olajszűrők, amelyek felfogják a folyadékban lévő szennyeződéseket, amelyek csökkentik a rendszer alkatrészei közötti súrlódást. Az olaj tisztasága rendkívül fontos, mivel az ott lévő szennyeződések jelenlévő olaj nemcsak ronthatja a rendszer tulajdonságait, hanem károsíthatja is azt. A szűrők cseréje egy másik A szűrők cseréje egy másik módja a motorkerékpár rendszereinek megfelelő szinten tartásának.

Hűtőrendszer, avagy Istenem, de meleg van!

.

Az üzemanyag jelenlétének hatása a motorban munka, de nem csak. Az üzemanyag elégetése és a mozgás, valamint a keletkező súrlódás a különböző alkatrészek között hő keletkezik, amely részben átadódik a motor alkatrészeinek. Ez növeli Az egyes alkatrészek hőmérséklete ezért megnő. Ez nem kívánatos hatás, mivel a motorkerékpár alkatrészei olyan különleges tulajdonságokkal rendelkező anyagokból készülnek, amelyek a hő hatására könnyen elveszhetnek. Z Ezért a motorkerékpárok hűtőrendszerrel rendelkeznek a motor állandó hőmérsékletének fenntartására. A motor hűtése. A kisebb és ezért kevesebb hőt termelő motorokon elegendőek a hűtőrendszerek. Kisebb és ezért kevésbé hőtermelő motoroknál elegendőek a léghűtéses rendszerek. Ha azonban a motor nagyobb teljesítményt termel és ezért több hőt termel, folyadék- vagy vízhűtéses rendszerre van szükség. A vízszivattyúnak és a megfelelő csatornáknak köszönhetően a folyadék összegyűjti a motor hőjét, és forrón a hűtőbe áramlik. Beállítás a lehető legjobb a hűtőradiátor lehűti a vizet, amely hidegen ismét a motorba áramlik, és összegyűjti a hőt. a hő újabb részét. Egyes motorkerékpárokon a vízhűtők mellett olajhűtőket is használnak, mivel az olaj is felmelegedhet működés közben annyira, hogy elveszíti tulajdonságait. A hűtőrendszerek esetében különös figyelmet kell fordítani a hűtő állapotára, valamint a vízszivattyú és a szenzorok működésére. a motor hőmérsékletének ellenőrzésére szolgáló érzékelőkre, hogy ezek a hűtőrendszer optimális működését idézzék elő.

Elektromosság és világítás, avagy honnan jön az áram?

.

Bár a szikra vagy a fény előállításának különböző módjai ismertek, kétségtelen, hogy a leghatékonyabb a motorkerékpárokban az elektromosság használata. Az elektromosságot a lámpák, a visszajelzők és a regisztrációs lámpák működtetésére használják. regisztrációs lámpák. Az elektromosság a motor működésében is kulcsszerepet játszik, ahol a gyújtógyertya által kiváltott elektromos ív a gyújtógyertya által okozott elektromos izzó gyújtja meg az üzemanyag-levegő keveréket. Ez a kis eszköz a másik, amely rendszeres ellenőrzést és időszakos cserét igényel, mivel a hibásan működő gyújtógyertya egyértelműen veszélyezteti a motor teljesítményét. Áramot kap az indítómotor is, amely lehetővé teszi, hogy a motor egyáltalán beinduljon, majd csak a rendszer alkatrészeinek generált mozgásának köszönhetően folytatódik. Végül a modern motorkerékpárokban, az elektromosság adja az energiát a számos érzékelőnek és elektronikus eszköznek, amelyek a motorkerékpár rendszereinek működését biztosítják. még hatékonyabbá teszik. Mindezen okokból kifolyólag nagyon fontos a megfelelő vezérlés amely a motorkerékpárban tárolja az elektromosságot - az akkumulátort -, amely egyben az energiaforrása is a fent említett berendezések. Hasonlóképpen célszerű ellenőrizni a generátor működését is, amely az akkumulátort menet közben tölti. és így nem kényszeríti a motorkerékpár használóját a rendszer gyakori újratöltésére. A motorkerékpár elektromos rendszere biztosítékokkal is rendelkezik, amelyek megvédik az egyes készülékeket az alábbiak által okozott károktól feszültségcsúcsoktól.

Hajtások, avagy mi lesz a következő lépés ebben a mozgalomban?

.

Amikor egy megfelelően hűtött motor mozgást generál, és azt a sebességváltónak továbbítja, a mozgás megfelelően sebességet kell továbbítani a hátsó kerékhez. Egy egyszerű, mégis hatékony és meglepően tartós módszer a hajtáslánc, amely még mindig nagyon sok új motorkerékpáron megtalálható. Magán a láncon kívül egy ilyen rendszer egy, a sebességváltóhoz csatlakozó lánckerékből, az első lánckerékből (vagy "áthaladó" lánckerékből, mert ez "adja át" a mozgást a láncnak), és a hátsó lánckerék, amely a hátsó kerék tengelyéhez csatlakozik. Ha a nem ritka, hogy valamelyik alkatrészt ki kell cserélni, itt a teljes rendszert cserélik, mivel egy elhasználódott alkatrész felgyorsítja a a másik két komponens kopását. A láncon egy feszítő is található, amely optimálisan megfeszíti a láncot, így ha túlságosan megfeszül, nem sérül meg. láncot, hogy a túl feszes lánc ne törjön el, a túl laza pedig ne essen le. Ahogyan azt el tudja képzelni, mindkét helyzet lehet mindkét helyzet rendkívül veszélyes lehet, nemcsak a motorkerékpárra, hanem a motorosokra, sőt a motoron tartózkodó emberekre is, ha a lánc elszakad vagy leesik. amikor a lánc elszakad vagy leesik. A láncfeszesség ellenőrzése mellett a láncot is ellenőrizni kell, hogy a rendszer kenés, amelynek időtartama elsősorban, de nem mindig a motorkerékpár által megtett távolságtól függ. A kismotoroknál a láncátvitel kissé másképp működik. Itt a helytakarékosság érdekében nincs használnak sem kézi váltót, sem pedig - a hiedelemmel ellentétben - automata váltót. Szerepüket két típusú tengelykapcsoló, amelyet egy megerősített szíj kapcsol össze, úgynevezett fokozatmentes váltó formájában. A rendszer jellemzői a következők a motor és a hátsó kerék fordulatszámának egyenletesen változó különbsége. Ezt a változást nem szabályozzák a robogó vezetője, hanem automatikusan, kizárólag a motorban generált fordulatszámtól függően. Egy ezek közül a tengelykapcsolók közül a variátor, amely a motornál található, és amelyben a hajtószíj két, a motorhoz csatlakoztatott kinyúló, kúp alakú tárcsán van. Amikor a motor által generált fordulatszám növekszik, a tárcsák eltávolodnak egymástól, csökkentve a meghajtószíj által megtett távolságot. Ez a művelet a következőkhöz hasonlítható a lánckerék sugarának csökkenéséhez, amelyen a szíj ülne, és magasabb fokozatba kapcsoláshoz. A második tengelykapcsoló a hátsó keréknél van felszerelve, és egy tipikus kuplungként és üresjáratként működik, elvágva a keréktárcsa mozgását. szíj mozgását a hátsó kerék mozgásától. Ennél a hajtásnál az időszakos csere elsősorban a szíjra vonatkozik. a hajtószíjra.

Fékek, avagy mit tegyünk, ha már nem akarunk mozogni

.

Minden mozgást előidéző eszköz nélkülözhetetlen eleme egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi a gyors megállítani azt. A motorkerékpárokon kétféle féket használnak: dobféket és tárcsaféket. Régebbi kivitel A dobos rendszereket kevésbé igényes motorkerékpárokon és robogókon használják, és a cipők szétterítésén alapulnak, amelyek a fékdob belsejéhez dörzsölődnek. E tekintetben hatékonyabbak a tárcsás rendszerek, amelyekben E tekintetben hatékonyabbak a tárcsás rendszerek, amelyekben a féknyergekre szerelt fékbetétek mindkét oldalról nyomást gyakorolnak a féktárcsákra. Magukon a rendszereken kívül léteznek még különféle A nyomás kifejtésének módja változó, és szükség szerint többé-kevésbé állandó rendszereket alkalmaznak. tartósabbak. Olcsóbbak, de hajlamosabbak a meghibásodásra azok a csatlakozók és kábelek, amelyek a fékrendszert azzal az alkatrésszel kötik össze, amellyel a járművezető a fékberendezést használja. a vezető a fékezéshez használ. A kábeltöréssel kapcsolatos aggodalmak miatt a motorkerékpárokon tömlőket használnak, amelyek megkövetelik a erősebb fékeket, hidraulikafolyadékos fékvezetékeket használnak, amelyeket úgy terveztek, hogy megakadályozzák a törést. törés megakadályozására. Ahhoz, hogy a fékek az elvárásoknak megfelelően működjenek, mindenekelőtt fontos, hogy a fékbetétek és a fékpofák rendszeres cseréje, valamint a fékkábelek és a féktömlők ellenőrzése, mivel ezek meghibásodása a fékerő hiányát eredményezheti. Sérülésük tragikus következményekkel járó reakcióképtelen fékeket eredményezhet. Ritkábban a dobok és tárcsák A fékdobok és féktárcsák, valamint a nem súrlódó alkatrészek ritkábban igényelnek cserét.

Kipufogórendszer, avagy hogyan dobja ki a szemetet

.

A belsőégésű motor általános hatásainak leírásához meg kell emlékeznünk a működésének két fontosabb gyümölcséről, melyek a kipufogógáz és a zaj. Eredetileg ezek egyszerűen, mindenféle kiegészítő rendszer nélkül kerültek ki a motorkerékpár motorjából, ami azonban nagy zajjal járt, és a teljes kipufogógázt a levegőbe juttatta. Az ellensúlyozás érdekében A hangtompítók belső kialakítása a motorzajt a forgalomban elfogadható szintre hozza. A motorzajt a városi forgalomban elfogadható szintre csökkenti. Megfelelő csúcs segítségével ez a hang egy megfelelő csúcs segítségével ez a hang a felhasználó ízlésének megfelelően tovább módosítható. Napjainkban a hangtompító egyre fontosabb jellemzője a hangtompítónak a a kipufogógázok szűrése, hogy a motorral kapcsolatos legveszélyesebb anyagok ne kerüljenek a levegőbe. kibocsátások a levegőbe kerüljenek. A kipufogórendszerekkel kapcsolatos alapvető kérdés, hogy megfelelően le kell tömíteni és megtartja a motorkerékpár vázán elfoglalt helyét.

A felfüggesztés, vagy a rossz utak nem csak a motorozás kényelmének ellenségei

.

A motorkerékpár felfüggesztése számos fontos funkciót lát el, amelyek nem csak a felhasználó kényelmével kapcsolatosak. A felfüggesztés azáltal, hogy elnyeli az út egyenetlenségeit, ellensúlyozza a motorkerékpár rendszereinek rezgéseit, amelyek egyébként egyébként sokkal gyorsabb kopásnak és károsodásnak lennének kitéve. A felfüggesztés emellett elnyeli az erőket is, amelyeket a motorkerékpár által - például fékezéskor - kifejtett erőket azáltal, hogy megakadályozza, hogy a hátsó kerék elveszítse a talajjal való érintkezést. A hátsó kerék a talajjal való érintkezését. Ez utóbbi okból az első felfüggesztést fontosabbnak tartják, mivel gyakrabban kénytelen erőszakos fellépésre kényszerül. Az első felfüggesztés legelterjedtebb típusa két zárt szerelvényből áll, amelyek a következőkből állnak hidraulikus lengéscsillapítókból és tekercsrugókból áll, amelyek mindenekelőtt optimális tömítést igényelnek. gyakran a vezető és a motorkerékpár súlyától vagy a vezetési stílustól függő beállításra is szükség van. Hátul a szerelvények inkább függetlenebbek, és az úgynevezett rugózatlan tömeghez, vagyis ahhoz, amelyre a felfüggesztés nem hat, egy rugózatlan tömeg tartozik. keresztlengőkar, amelyre a kerék van felszerelve. A felfüggesztés esetében rendkívül fontosak azok a csapágyak, amelyekkel a szerelvények a keréktengelyekhez kapcsolódnak, ezáltal csökkentve a súrlódást és a csatlakozó alkatrészek kopását. Fontos figyelembe venni más elemeket is alkatrészek, amelyekkel a lengéscsillapítók a kerekekhez és a motorkerékpár vázához kapcsolódnak, valamint a lengéscsillapítók tömörsége és a lengéscsillapítók a rugók állapota.

Karosszéria, vagyis megjelenés, forma és funkcionalitás

.

A "motorkerékpár karosszériaelemek" kifejezés a gyakorlatban a motorkerékpár tartozékok széles skáláját takarja, amelyek gyakran nagyon különböző funkciókat látnak el. Ami közös bennük, az az egykerekű megjelenésére gyakorolt hatásuk, egy olyan kritérium, amely a ezen alkatrészek kiválasztásakor gyakran az egyik legfontosabb szempont a tulajdonos számára. A motorkerékpár megjelenése A motorkerékpár megjelenését a kormány, a kerekek, a tükrök és a karok határozzák meg, amelyek nélkülözhetetlenek egy motorkerékpáron, valamint a különböző üvegek, motorháztetők, burkolatok és egyéb alkatrészek. Egy motorkerékpár megjelenését a kormány, a kerekek, a tükrök és a karok, valamint a különböző szélvédők, sárvédők, légterelők és ablaktörlők, az utazáshoz szükséges csomagtartók, a biztonsági biztonságot szolgáló sárvédők és bukócsövek, illetve többnyire dekoratív célt szolgáló matricák és emblémák. Más alkatrészekkel ellentétben a karosszériaelemek nem más típusú alkatrészekkel ellentétben a karosszériaelemeknek nem kell szigorúan egy adott motorkerékpár-modellhez kötődniük. Sokan közülük a különböző modellek egész sorához illeszkedik, míg egy másik csoport egy meghatározott stílusú, és csak egy adott modellhez igazodik a megfelelő szerelvények az adott motorkerékpárhoz igazodnak.

Gmoto, avagy minden alkatrész egy helyen

.

A motorkerékpár felépítését alkotó összes alkatrész 2009 óta megtalálható a motorkerékpár boltban. Gmoto. Az alkatrészek listáját a motorkerékpár alkatrész katalógusunkban találja, ahol az egyes kategóriákba sorolva találja őket a motorkerékpár rendszerei és funkciói szerint. Megvásárlásukat egy webáruház és egy motorkerékpár alkatrészbolt teszi lehetővé A motorkerékpár alkatrészek új motorkerékpárokhoz egyaránt kaphatók, valamint új, kiváló minőségű alkatrészek régi motorkerékpárokhoz. A Gmoto-nál vásárolt alkatrészeknek köszönhetően motorkerékpárja hosszú ideig megőrzi eredeti paramétereit.