check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B
ID: 2981793

Mannol 7709 a Toyota Lexus 5W-30 1L szintetikus motorolajhoz - MN7709-4

13 190,00 Ft HÉA-val együtt

Mannol 7709 a Toyota Lexus 5W-30 szintetikus motorolajhoz

Gyártó:
Gyártói kód:
MN7709-4
Viszkozitás:
5W-30
Típus:
4T
Típus:
Syntetyczny
Cél:
személygépkocsik
Kapacitás:
4

Kifejezetten a modern TOYOTA és LEXUS dízel- és benzinmotorokhoz kifejlesztett prémium univerzális szintetikus motorolaj, VVT-i változó szelepvezérlésű technológiával, turbófeltöltéssel és anélkül. Személygépkocsik, SUV-k, furgonok és kisteherautók, valamint könnyű haszongépjárművek többszelepes benzinmotorjaihoz tervezték, ahol API SN Plus (API SN), C2, A5 / B5 teljesítményszintre van szükség. Az olaj nem alkalmas nehéz tehergépkocsikban és hasonló járművekben való használatra!

Általános leírás
  • az észterkomponensek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat garantálnak a kivételes olajfilm-stabilitásnak köszönhetően, ami kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva jelentősen meghosszabbítja a motor élettartamát még a start-stop rendszerrel ellátott motorok esetében is.
  • a magas hőmérsékleten csökkentett viszkozitásnak (HTHS) és az egyedülálló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményez.
  • a kiváló szivattyúzhatóságnak köszönhetően könnyű hidegindítást biztosít, ami jelentősen csökkenti a motor indítás közbeni kopását
  • a teljesen szintetikus alapanyag alacsony illékonyságot és alacsony fáradtolaj-fogyasztást biztosít
  • kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságai, valamint kiváló hő- és oxidációs stabilitása hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden típusát és kivételesen tisztán tartja a motoralkatrészeket az olajcsere-intervallum alatt.
  • a magas hő-oxidációs stabilitásnak köszönhetően hatékonyan megakadályozza az öregedést, meghosszabbítva az olajcsere-intervallumot
  • az olaj egyedülálló összetétele minimalizálja az LSPI (alacsony fordulatszámú előgyújtás) kialakulását a közvetlen befecskendezéses és turbófeltöltős motoroknál.
  • a Mid SAPS technológiának köszönhetően kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, beleértve a DPF-et, TWC-t, EGR-t és SCR-t is

Lásd Szintetikus

Lásd még →