Motorkerékpár meghajtók - alkatrészek
Can-Am Maverick 800
Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
7 900,00 Ft
EPI hajtócsuklós fedő mandzsetta - WE130141
6 570,00 Ft
All Balls ATV hajtócsukló burkolat - 19-5034
98 740,00 Ft
Moose Utility meghajtótengely elöl balra Heavy Duty rozsdamentes acél - CAN-6061HD
98 740,00 Ft
Moose Utility első jobb oldali meghajtótengely Heavy Duty rozsdamentes acél - CAN-6058HD
61 120,00 Ft
Moose Utility meghajtótengely elöl balra Standard rozsdamentes acél - CAN-7061
60 460,00 Ft
Moose Utility Fedélzeti motoros gyors bakancs II gumi hajtócsuklóvédő - 92092.006
8 370,00 Ft
EPI hajtócsuklós fedő mandzsetta - WE130138
28 760,00 Ft
Moose Racing hajtótengely csapágyazás - 25-1781
6 010,00 Ft
All Balls ATV hajtócsukló burkolat - 19-5017
61 120,00 Ft
Moose Utility meghajtótengely elöl jobbra Standard rozsdamentes acél - CAN-7058
68 170,00 Ft
Moose Utility hátsó meghajtótengely balra jobbra Standard rozsdamentes acél - CAN-7059
Termék értékelése
Jasiu
2023-05-17, 09:12
DID 525 ZVMX 110 X-Ring G&G nyitott hajtáslánc arany csavarral. Több éve használom ennek a termékcsaládnak a termékeit, és soha nem csalódtam. Ez a konkrét termék az MT-09-esemben (2. generációs) landolt, ahol finoman szólva nem volt könnyű dolga. Kiderült, hogy még a szabályos katasztrófákat is bőven elviseli. Tökéletesen adja át az erőt a kerékre és egyenletesen nyúlik, aminek köszönhetően több mint 10.000 km futásteljesítményt bír ki gond nélkül, ami a terheléseket figyelembe véve, amiknek ki volt téve, elég lenyűgöző. Inkább profilaktikusan cseréltem le, nem a kopási állapota miatt, természetesen ugyanarra a modellre. Én személy szerint a nyitott modellt választom, mert egyszerűen gyorsabb és könnyebb felszerelni. Ügyeljen a rendszeres tisztításra és kenésre, valamint a megfelelő feszítésre, akkor meghálálja a nagy teljesítményt, ami nem minden gyártóról mondható el. A DID által bemutatott hab a tortán az egyedi, fenomenális megjelenés. A karcsú, esztétikus arany láncszemek tökéletesen illeszkednek a motorkerékpár általános megjelenéséhez, és lendületes jelleget kölcsönöznek neki. Meggyőződésem azonban, hogy más színváltozatok is ugyanolyan jól néznek ki. Összefoglalva, őszintén úgy gondolom, hogy ez egy szenzációs termék. Nehéz felülmúlni mind a puszta minőség, mind az ár-érték arány tekintetében, ami szintén fontos szempont egy lánc, vagy egy komplett hajtáslánc kiválasztásakor.
Ellenőrzött értékelés
Tadeusz
2023-01-28, 19:18
Hajtáslánc RK 530 ZXW 118 XW-gyűrű nyitott fülekkel Eredetileg csomagolt áru - minden részlet jelen van. Nem minden láncszemen van gyári jelzés. Ellenőriztem más boltokban és ez a fajta lánc ugyanilyen volt. A minőségről és tartósságról nem tudok pontosan nyilatkozni, mivel csak 1kkm-t tettem meg vele. Ennyi kilométer megtétele után nem igényelt semmilyen beállítást, így szerintem rendben lesz.
Ellenőrzött értékelés
Daniel
2023-04-02, 09:56
DID 520 VX3 120 X-Ring G&B nyitott hajtáslánc csattal arany A gmoto termék tökéletesen illeszkedett a Bajaj Dominar D400-amhoz, az arany lánc nagyon jól illeszkedik az arany felnikhez, nem tartott sokáig az új lánc felhelyezése, mivel nem volt bonyolult, jelenleg néhány ezer km van ezen a láncon, és csak a feszültség feléhez közelítek. Teljes szívemből ajánlom.
Ellenőrzött értékelés
Igor
2023-02-11, 08:59
JT JTA750B Ducati hátsó lánckerék-adapter Az adaptert egy 2008-as belépő szintű Ducati 848-ashoz vettem. Az adapter nagyon jól illeszkedik az általam vásárolt lánckerékhez. Az egyetlen hátránya, amit észrevettem, hogy nincs szerelési útmutató, ami az összeszerelőnek gondot okozhat, de ki lehet találni, hogyan kell összerakni.
Ellenőrzött értékelés
Mikołaj
2023-03-11, 14:01
Meghajtókészlet Honda NSR 125 99-02 DID JT DID JT A termék véleményem szerint nagyon jó minőségű. A beszerelés gyors és minden komplikáció nélkül minden tökéletesen illeszkedik. Véleményem szerint 10/10 megéri a pénzt és a vásárlást.
Ellenőrzött értékelés
Van Motorkerékpár meghajtók - alkatrészek a Can-Am Maverick 800
- Can-Am Maverick 800 4x4 DPS Trail 2018
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 DPS Trail 2020
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 Trail Base 2020
- Can-Am Maverick 800 4x4 DPS Trail 2019
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 Trail Base 2019
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 DPS Trail 2021
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 Trail Base 2021
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI Trial 2018
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI DPS Trial 2018
- Can-Am Maverick 800 T 4x4 EFI Trial 2019
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI 2019
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI 2021
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI 2020
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI T 2021
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI T 2020
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI T 2019
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI T DPS 2019
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI DPS 2021
- Can-Am Maverick 800 4x4 EFI DPS 2020
other_motorcycle_models
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am DS 250
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am DS 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Outlander 450
- Can-Am Outlander 400
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Mavercik 900
- Can-Am Rally 175
- Can-Am Traxter 800
- Can-Am Traxter 500
- Can-Am Quest 90
- Can-Am Quest 50
- Can-Am Quest 500
- Can-Am Spyder 1000
- Can-Am DS 90