Honda feszültségszabályozó - 64199
(4)
10 680,00 Ft HÉA-val együtt
Honda motorkerékpárokhoz tervezett új feszültségszabályozó
- rendelkezik hűtőbordával
- Két lyukkal szerelt
- a termék tesztelt honlapunkon
AC kábel csatlakoztatása:
- A 3 sárga a kocka felső csapjaihoz csatlakozik,
- a piros a bal alsó csaphoz,
- a zöld a jobb alsó csaphoz.
Megfelelő
Ez a termék 69 motorkerékpárhoz alkalmas.
Termék értékelése
4.25
4 értékelés
Artur
2021-07-12, 18:15
Körülbelül egy évvel ezelőtt felszereltem egy kollégámnak egy Honda CB500-at - valószínűleg 1998-as -, és a mai napig nem panaszkodott. Nemrégiben egy másik kollégának töltési problémája volt (szintén CB500, 1999), és tanácsot kért (az előző - "márkásabb", értsd sokkal drágább - szabályozó úgy tűnt, hogy túltölti az akkumulátort [kolléga véleménye, nem ellenőriztem]. Kiderült, hogy minden rendben volt, az értékelt maradt raktáron). Mindkét esetben a rögzítőfuratok távolsága nem nagyon passzolt, de ez max. 0,6 mm - csak "nyalni" kell a házba egy megfelelő tűlevelet. A töltőfeszültség lehetne kicsit magasabb (eredeti :14,5 V, névleges :14,17 és 14, 22 V - két példányban). Ha valaki "öleli az áramokat" és szeretné "szárazon" ellenőrizni a reg. mint a "klasszikus" - szabályozott tápegységgel, izzólámpás voltmérővel - akkor nagyon meglepődhet..... De a motorra szerelve minden OK. Valószínűleg valami "fejlettebb" technológia (talán - ez a kissé alulbecsült feszültség sem mindig az ?) Az ár/minőség arányt figyelembe véve - ajánlom. Általánosságban - a Hondáknál (legalábbis ennél az évjáratnál) vigyázni kell a töltőberendezéssel. A legtöbb probléma a generátorból jövő 3 sárga kábel csatlakozójánál kezdődik. Korrózió, oxidáció, ellenállás növekedés, túlmelegedés, az egyenirányító-szabályozó elkezd túlmelegedni, a belső elektronika szétesik, már nem szabályozza a feszültséget és máris "buborékot" kapunk az akkumulátorról. Érdemes ezeket a területeket alaposan ellenőrizni. Én a Hondáimmal (CB500, Transalp) kicsit több mint 80 kkm-t tettem meg, és a kollégáknak is javítottam már egy kicsit.
Ellenőrzött értékelés
Damian
2021-08-25, 11:33
A Honda NSR 125 feszültségszabályozója nagyon jó, könnyen felszerelhető, a kockák tökéletesen illeszkednek, jó áramellátás csak megvenni és vezetni.
Ellenőrzött értékelés
Przemysław
2017-04-19, 17:00
Honda CB 500 S, 1999. A csere előtt, töltés csak 3000 fordulat/perc felett, üresjáratban 12,3 volt terhelés nélkül, a csere után 14,3 volt terhelés után 14,1-14 volt (ellenőrizni kell az akkumulátort és magát a pradnic-alternátort a csere előtt). Összefoglalva - jó vételi minőség/ár Ajánlom
Ellenőrzött értékelés
Adam
2016-09-10, 18:25
AJÁNLOM. Ennek a szónak elégnek kell lennie :)
Ellenőrzött értékelés