check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B
ID: 64199

Honda feszültségszabályozó - 64199

star  star  star  star  star    (4)

10 680,00 Ft HÉA-val együtt

15 nap az áruk visszaküldésére

Honda motorkerékpárokhoz tervezett új feszültségszabályozó

Gyártói kód:
64199
Általános leírás
  • rendelkezik hűtőbordával
  • Két lyukkal szerelt
  • a termék tesztelt honlapunkon

AC kábel csatlakoztatása:
- A 3 sárga a kocka felső csapjaihoz csatlakozik,
- a piros a bal alsó csaphoz,
- a zöld a jobb alsó csaphoz.

Megfelelő

Ez a termék 69 motorkerékpárhoz alkalmas.

Termék értékelése

4.25

star  star  star  star  star 

4 értékelés

5
4
3
2
1

Artur

2021-07-12, 18:15

Körülbelül egy évvel ezelőtt felszereltem egy kollégámnak egy Honda CB500-at - valószínűleg 1998-as -, és a mai napig nem panaszkodott. Nemrégiben egy másik kollégának töltési problémája volt (szintén CB500, 1999), és tanácsot kért (az előző - "márkásabb", értsd sokkal drágább - szabályozó úgy tűnt, hogy túltölti az akkumulátort [kolléga véleménye, nem ellenőriztem]. Kiderült, hogy minden rendben volt, az értékelt maradt raktáron). Mindkét esetben a rögzítőfuratok távolsága nem nagyon passzolt, de ez max. 0,6 mm - csak "nyalni" kell a házba egy megfelelő tűlevelet. A töltőfeszültség lehetne kicsit magasabb (eredeti :14,5 V, névleges :14,17 és 14, 22 V - két példányban). Ha valaki "öleli az áramokat" és szeretné "szárazon" ellenőrizni a reg. mint a "klasszikus" - szabályozott tápegységgel, izzólámpás voltmérővel - akkor nagyon meglepődhet..... De a motorra szerelve minden OK. Valószínűleg valami "fejlettebb" technológia (talán - ez a kissé alulbecsült feszültség sem mindig az ?) Az ár/minőség arányt figyelembe véve - ajánlom. Általánosságban - a Hondáknál (legalábbis ennél az évjáratnál) vigyázni kell a töltőberendezéssel. A legtöbb probléma a generátorból jövő 3 sárga kábel csatlakozójánál kezdődik. Korrózió, oxidáció, ellenállás növekedés, túlmelegedés, az egyenirányító-szabályozó elkezd túlmelegedni, a belső elektronika szétesik, már nem szabályozza a feszültséget és máris "buborékot" kapunk az akkumulátorról. Érdemes ezeket a területeket alaposan ellenőrizni. Én a Hondáimmal (CB500, Transalp) kicsit több mint 80 kkm-t tettem meg, és a kollégáknak is javítottam már egy kicsit.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

Damian

2021-08-25, 11:33

A Honda NSR 125 feszültségszabályozója nagyon jó, könnyen felszerelhető, a kockák tökéletesen illeszkednek, jó áramellátás csak megvenni és vezetni.

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

Przemysław

2017-04-19, 17:00

Honda CB 500 S, 1999. A csere előtt, töltés csak 3000 fordulat/perc felett, üresjáratban 12,3 volt terhelés nélkül, a csere után 14,3 volt terhelés után 14,1-14 volt (ellenőrizni kell az akkumulátort és magát a pradnic-alternátort a csere előtt). Összefoglalva - jó vételi minőség/ár Ajánlom

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

Adam

2016-09-10, 18:25

AJÁNLOM. Ennek a szónak elégnek kell lennie :)

Esztétika: star  star  star  star  star 
Anyagok minősége: star  star  star  star  star 
Alkalmazkodás: star  star  star  star  star 
like

Ellenőrzött értékelés

Mások ezt vásárolták