check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Középső állvány motorkerékpárok

Gyártó

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 500
Állványrugó - központi alap - 58221
Középső lábrugó Simson S51 - 76532
Középső állvány Simson S51

10 310,00 Ft

Középső állvány Simson S51

stars    (3)
Középső cipő tengely Jawa 50 - 98712
Junak M10 középső állványrugó - 140665
Középső állvány MZ ETZ 150 251 - 118951
Középső állványrugó QT-4 - 63855
Központi alaprugó - 75256

1 330,00 Ft

Központi alaprugó - 75256

stars    (1)
Középső láb - 73765

6 850,00 Ft

Középső láb - 73765

stars    (2)
Központi alaprugó - 75609
Középső cipőgumi 22mm

1 720,00 Ft

Középső cipőgumi 22mm

stars    (1)
Központi lábtartó rugókészlet - 4015

Böngészés gyártó szerint

Középső állvány motorkerékpárok a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz

Középső lábak a motorkerékpár függőlegesen tartásához

A központi lábak olyan alkatrészek, amelyek álló helyzetben egyenesen tartják a motorkerékpárt. A középlábakkal felszerelt motorkerékpár, robogó vagy motorkerékpár könnyen megjavítható, különösen az úton történő meghibásodás esetén, mivel az egyik kerék a talaj felett marad. Bár a megoldásnak megvannak az előnyei, elsősorban a könnyebb egykerekűeknél alkalmazható, és megfelelő tervezést és beszerelést igényel, beleértve a megfelelő rugók és csapok kiválasztását.

Középlábak számos előnnyel hasznosak az egykerekűeknél

.

Az egyszerű oldallábakkal szemben a középlábak számos előnnyel rendelkeznek. Csak az egyik ezek közül az, hogy az álló motorkerékpár kevesebb helyet foglal el. Itt egy egyenesen álló egykerekű nyer az oldallábon a felszínhez képest ferdén álló ugyanezzel a modellel szemben.

Az középlábtartó sokkal nagyobb előnye, hogy a motorkerékpár egyes tevékenységei, javításai és karbantartásai műhelyalkatrészek nélkül végezhetők el. Ez nemcsak azért van így, mert a motorkerékpár bal oldalán lévő alkatrészekhez könnyebben hozzá lehet férni, hanem azért is, mert a középlábbal a motorkerékpár egyik kerekét is fel lehet emelni, és a szükséges munkálatokat el lehet rajta végezni.

Középláb.

Középlábat nem mindig lehet felszerelni a motorkerékpárra

.

Ezeknek az előnyöknek az eléréséhez azonban a középlábat megfelelően kell a motorkerékpárhoz igazítani. Ennek oka például az ilyen lábtartó méretei. Egy rosszul megválasztott lábtartó nem csak a motorkerékpár más részein akadhat fenn, hanem komolyan csökkentheti a motorkerékpár hasmagasságát is. A csökkentett hasmagasság egyébként a legtöbb centerfoot hátránya. A középlábtartó életképtelensége a nehéz motorkerékpárokon is megmutatkozik, amelyeket nehéz lenne elhelyezni egy ilyen lábtartón, és nagy erőt igényelne.

A lábtartó rossz felszereléséből azonban a hasmagasság csökkenése vagy a motorkerékpár egyéb alkatrészeinek sérülése is következhet. Itt nagyon fontos a rugók és csapok kiválasztása, amelyek biztosítják a középső lábtartó helyes helyzetét motorozás közben. A rugók kopását vagy a csapok sérülését ezért gyorsan kezelni kell, és az alkatrészeket általában ki kell cserélni, különben a lábtartó menet közben veszélyesen leeshet.

Tartó középállványok kis és nagy egykerekűekhez a Gmoto.pl oldalon

.

Boltunkban számos motorkerékpár típushoz találja meg a középső lábtartó rendszer alkatrészeit. Kínálatunkban megtalálhatóak a WSK, Simson és számos robogóhoz való szabványos központi lábtartók, valamint a nagyobb motorkerékpárokhoz való erős, nagyméretű SW-Motech lábtartók, valamint a központi lábtartó helyes beszereléséhez és használatához kapcsolódó alkatrészek. Az egyes termékek jellemzői és specifikációi a termékre kattintva érhetők el.