Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
13 140,00 Ft
Középső stand WFM WSK 125 B1 - 126578
3 970,00 Ft
MZ TS ETZ 250 250 251 középső lábpuffer - 118890
1 990,00 Ft
Jawa 350 634 638 középső cipő rugó - 122019
1 770,00 Ft
Középső lábrugó 101 Octane - BT20009
1 900,00 Ft
Jawa TS 350 középső állványcsap - lábak - 128408
10 880,00 Ft
Középső lábazat + rugó Simson S51
850,00 Ft
Junak 901 középső állvány rugó - 110039
10 590,00 Ft
Középső állvány MZ ETZ 250 - 120334
1 580,00 Ft
MZ középső állvány rugó - 232877
24 490,00 Ft
Középső állvány Jawa kerekek 16 inch - 59546
1 230,00 Ft
Központi alaprugó - 75609
860,00 Ft
Középső lábrugó 90mm Tomos A35 Fox
1 710,00 Ft
Középső lábrugó 101 Octane - BT20005
2 640,00 Ft
Vezérlőkar csap JLA-21B - WACJHU078
Böngészés gyártó szerint
Középső állvány motorkerékpárok a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz
Középső lábak a motorkerékpár függőlegesen tartásához
A központi lábak olyan alkatrészek, amelyek álló helyzetben egyenesen tartják a motorkerékpárt. A középlábakkal felszerelt motorkerékpár, robogó vagy motorkerékpár könnyen megjavítható, különösen az úton történő meghibásodás esetén, mivel az egyik kerék a talaj felett marad. Bár a megoldásnak megvannak az előnyei, elsősorban a könnyebb egykerekűeknél alkalmazható, és megfelelő tervezést és beszerelést igényel, beleértve a megfelelő rugók és csapok kiválasztását.
Középlábak számos előnnyel hasznosak az egykerekűeknél
.Az egyszerű oldallábakkal szemben a középlábak számos előnnyel rendelkeznek. Csak az egyik ezek közül az, hogy az álló motorkerékpár kevesebb helyet foglal el. Itt egy egyenesen álló egykerekű nyer az oldallábon a felszínhez képest ferdén álló ugyanezzel a modellel szemben.
Az középlábtartó sokkal nagyobb előnye, hogy a motorkerékpár egyes tevékenységei, javításai és karbantartásai műhelyalkatrészek nélkül végezhetők el. Ez nemcsak azért van így, mert a motorkerékpár bal oldalán lévő alkatrészekhez könnyebben hozzá lehet férni, hanem azért is, mert a középlábbal a motorkerékpár egyik kerekét is fel lehet emelni, és a szükséges munkálatokat el lehet rajta végezni.
Középláb.
Középlábat nem mindig lehet felszerelni a motorkerékpárra
.Ezeknek az előnyöknek az eléréséhez azonban a középlábat megfelelően kell a motorkerékpárhoz igazítani. Ennek oka például az ilyen lábtartó méretei. Egy rosszul megválasztott lábtartó nem csak a motorkerékpár más részein akadhat fenn, hanem komolyan csökkentheti a motorkerékpár hasmagasságát is. A csökkentett hasmagasság egyébként a legtöbb centerfoot hátránya. A középlábtartó életképtelensége a nehéz motorkerékpárokon is megmutatkozik, amelyeket nehéz lenne elhelyezni egy ilyen lábtartón, és nagy erőt igényelne.
A lábtartó rossz felszereléséből azonban a hasmagasság csökkenése vagy a motorkerékpár egyéb alkatrészeinek sérülése is következhet. Itt nagyon fontos a rugók és csapok kiválasztása, amelyek biztosítják a középső lábtartó helyes helyzetét motorozás közben. A rugók kopását vagy a csapok sérülését ezért gyorsan kezelni kell, és az alkatrészeket általában ki kell cserélni, különben a lábtartó menet közben veszélyesen leeshet.
Tartó középállványok kis és nagy egykerekűekhez a Gmoto.pl oldalon
.Boltunkban számos motorkerékpár típushoz találja meg a középső lábtartó rendszer alkatrészeit. Kínálatunkban megtalálhatóak a WSK, Simson és számos robogóhoz való szabványos központi lábtartók, valamint a nagyobb motorkerékpárokhoz való erős, nagyméretű SW-Motech lábtartók, valamint a központi lábtartó helyes beszereléséhez és használatához kapcsolódó alkatrészek. Az egyes termékek jellemzői és specifikációi a termékre kattintva érhetők el.