check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Felhajtható sisakok motorkerépárhoz

Gyártó

Méret

Színes

Gender

Hely a kaputelefon számára

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 699
HJC I90 PEARL WHITE M motorkerékpár bukósisak - I90-WHT-M -30%

80 160,00 Ft

114 500,00 Ft

A legalacsonyabb ár 30 nappal az árengedmény előtt: 114 500,00 Ft

szállítás 0 Ft

HJC I90 PEARL WHITE M motorkerékpár bukósisak - I90-WHT-M

HJC C91 PEARL FEHÉR XXL motoros bukósisak - C91-WHT-XXL -30%

56 760,00 Ft

81 080,00 Ft

A legalacsonyabb ár 30 nappal az árengedmény előtt: 81 080,00 Ft

szállítás 0 Ft

HJC C91 PEARL FEHÉR XXL motoros bukósisak - C91-WHT-XXL

Lazer Paname Evo Z-Line fekete fém S állkapocs motoros bukósisak
Ispido Falcon motoros sisak fehér M - IS0117/20/20/M
HJC V90 WHITE XL motorkerékpár bukósisak - V90-WHT-XL
LS2 FF325 STROBE SOLID MATT BLACK L motorkerékpár bukósisak - AK5032510115

43 450,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

LS2 FF325 STROBE SOLID MATT BLACK L motorkerékpár bukósisak - AK5032510115

stars    (4)
LS2 FF325 STROBE SOLID WHITE L motorkerékpár állkapocs sisak - AK5032510025

43 450,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

LS2 FF325 STROBE SOLID WHITE L motorkerékpár állkapocs sisak - AK5032510025

stars    (2)
LS2 FF399 VALIANT WHITE M motorkerékpár bukósisak - AK5039910024

91 200,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

LS2 FF399 VALIANT WHITE M motorkerékpár bukósisak - AK5039910024

LS2 FF325 STROBE SOLID MATT TITANIUM M motorkerékpár bukósisak - AK5032510074

43 450,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

LS2 FF325 STROBE SOLID MATT TITANIUM M motorkerékpár bukósisak - AK5032510074

stars    (1)

Böngészés gyártó szerint

A bukósisak egyesíti az integrált és a nyitott sisak előnyeit.

A nyitott állkapocs sisakok olyan sisaktípusok, amelyeknél az állkapocs védelme felemelhető vagy akár le is vehető. Praktikussága miatt a nyitott állkapocs sisak a túramotorosok által kedvelt megoldás. Biztonsági szempontból a nyitott állkapocs motoros sisak gyengébb, mint az integrált sisak, bár ez a különbség ma már nem annyira észrevehető, mint az első állkapocs sisakok esetében.

Mikor és miért fejlesztették ki a nyitott állkapcsú motoros sisakot?

.

Bár a motorkerékpáros sisakok története a 19. század végére nyúlik vissza, komolyan csak 50 évvel később vették őket. Az első ütéselnyelő sisakot az 1950-es években fejlesztették ki, 1963-ban pedig megjelent az első integrált sisak. Ez utóbbi határozottan növelte a motoros fejének biztonságát, de nem volt praktikus, és kisebb sebességnél korlátozta a szellőzést. A gyártók hamarosan erőfeszítéseket tettek az integrált és a nyitott sisak előnyeinek ötvözésére. Ennek eredményeként az 1990-es években kifejlesztették a biztonságos nyitott állkapocs sisakot.

A nyitott állkapocs sisakkal kombinált előnyök

.

A nyitott állkapocs sisak felbecsülhetetlen előnye a praktikussága. Különösen hasznos a városban. Itt nincs szükség arra, hogy a sisakot gyakran levegyük egy beszélgetés vagy egy rövid megállás alkalmával. Ezt az előnyt különösen a hosszabb hajúak imádják. Másrészt tudjuk, hogy miért fejlesztették ki az integrált sisakot.

.

Nagyobb biztonságot itt nemcsak az arc védelme, hanem a sisak sokkal kompaktabb kialakítása is nyújt. A tömörség azonban elvette mindazt a praktikumot, amit a nyitott sisak nyújtott. És itt jön a képbe a nyitott állkapocs motoros sisak. A nyitott pofa nem kényszeríti a motorost arra, hogy gyakran levegye a sisakot, és a jelenléte lehetővé teszi, hogy jobban védje ezt a fejet a különböző ütközésekkel szemben.

A pofás motoros sisakok további előnyei az elektronika fejlődésével jöttek

.

A különböző sisakcsoportoktól átvett előnyök mellett a állkapcsos sisakok egy másik okból is jónak bizonyultak. A nyitott állkapocs sisak lehetővé tette akár egy meghosszabbított fejhallgató egyszerű felszerelését is. A nyitott állkapocs sisakok ezt gyakran nem tették lehetővé, és egy kaputelefon beépítése egy integrált sisakba nem a legegyszerűbb dolog. Ez az előny még keresettebbé tette a nyitott állkapcsú motoros sisakokat a hosszabb túrák kedvelői körében.

A modern állkapocs sisakok magas szintű biztonságot jelentenek

.

A gyártók erőfeszítései ellenére az első állas sisakok a biztonság szempontjából kidolgozott nyitott sisakoknak számítottak. Nem voltak elég kompaktak és tömörek ahhoz, hogy még a zaj ellen is védelmet nyújtsanak. Ezek a problémák azonban már a múlté. Az állkapocs illesztése és rögzítése, valamint maga a sisakszerkezet terén elért fejlesztések azt eredményezték, hogy a modern állkapcsos motoros sisakok nem sokkal rosszabbak az integrált sisakoknál. Itt is találunk üvegszálas, kompozit és polikarbonát felhasználásával készült héjakat, valamint olyan formát, amely optimálisan elvezeti az ütközési energiát.

A praktikus nyitott bukósisakok az utazási kényelemről is szólnak

.

A tömörség egy másik olyan tulajdonság, amellyel egy jó nyitott állkapocs motoros sisak rendelkezik. A nyitott állkapocs sisakot nyitott sisakként praktikusnak szánták, de zárt sisakként olyan tömörséget kívántak biztosítani, amely közelebb áll az integrált sisakhoz. Ez legalább annyira a megfelelő hőmérsékletről szól, mint az akusztikáról.

Az állkapocs sisakok ezért szerkezetileg kompaktak, és az állkapocs bezárása hatékonyan megszünteti az ottani légáramlást. Ugyanakkor egy tipikus állkapcsos motoros sisak sok helyet biztosít a szájtérben. Ennek egyik oka, hogy egy állkapcsos sisak gyakran záródik, és az itt történő érintkezés egyszerűen a motoros állkapcsának ütődését kockáztatja.

Egy szellőzős állkapcsos sisak az optimális utazáshoz és városi használathoz

.

Az optimális hőmérséklet és zajszint nem csak a sisak szorosságától függ. A szellőzése is döntő fontosságú. A zárt motoros bukósisakoknak itt kihívást jelentő feladatuk van, mivel mind a főként városban közlekedő, mind a hosszabb távokat megtevő motorosok választják őket. A jó bukósisakot ezért kiterjedt szellőzés jellemzi, amely a különböző körülményekhez igazítható. A kiterjedt szellőzésre itt egy másik okból is szükség van. A sisak szerkezetének bármilyen gyengülése befolyásolja a sisak biztonsági szintjét. A törvényben előírt motorkerékpáros sisakoknak ezt figyelembe kell venniük, ha többet akarnak nyújtani, mint a nyitott sisakok.

A pofás sisak biztonságos, biztos záródást biztosít

.

A biztonság és a kényelem érdekében egy nyitott állkapocs sisaknak biztonságos, de könnyen nyitható állkapocszárat is kell biztosítania. Egyrészt a nyitott állkapocs sisakoknak fenn kell tartaniuk a zárást a rezgésekkel, amelyeknek a nyitott állkapocs sisak lovaglás közben ki van téve. Másrészt a napellenzőt egy tipikus motoros kesztyűben egy kézzel könnyen ki kell tudni nyitni. Itt különböző megoldásokat alkalmaznak. A közúton való használatra engedélyezett sisakok esetében közös jellemző, hogy megfelelnek a szigorú homologizációs előírásoknak.

Milyen egyéb jellemzőkkel különböztetik meg az állkapocs motoros sisakokat?

.

A követelményeik és kialakításuk miatt az állas motoros sisakok a legnehezebb sisaktípusok közé tartoznak. Még a könnyű, modern anyagokkal is ritkán esik súlyuk 1,5 kg alá. A túrázásra használt állas sisakokat gyakran napellenzővel szerelik fel, sokan rendelkeznek pinlockkal is, vagy legalábbis a napellenzőn előkészített hely van egy ilyen felszerelésére. Maga a napellenző is sokféle változatban vagy kiegészítő elemként megtalálható.

Az állkapocs motoros sisak bárhol használható?

.

A tulajdonságainak köszönhetően a nyitott állkapocs sisak igen széleskörűen alkalmazható a motorozásban. Érdemes azonban szem előtt tartani azokat a korlátokat, amelyeket az a kompromisszum hozott, amelyből egy ilyen sisak született. Mindenekelőtt a biztonságról beszélünk. Ahol ennek nagyon magas szinten kell állnia, ott egy állas sisak nem lesz a legjobb választás. Sportban a állkapcsos motoros sisak a súly tekintetében is alulmarad az integrált sisakokkal szemben. A kiegészítő állkapocsnyitó mechanizmusokkal egyszerűen nehezebb, mint egy integrált sisak.

A pofás motoros bukósisakok összefoglalva

.

A pofás motoros sisak optimálisan egyesíti az integrált és a nyitott pofájú sisak előnyeit. Egy jó állkapcsos sisak biztosítja az arc és az egész fej biztonságát, miközben lehetővé teszi az arc könnyű felfedését az egész sisak levétele nélkül. A állas sisak számos helyzetben hasznos, de a motorkerékpáros túrázók értékelik leginkább a praktikus funkciók és az alkalmazott tartozékok széles skálája miatt. Bár az állkapocs sisak az ilyen típusú termékek közül a legnehezebbek és legdrágábbak közé tartozik, az egykerekűek számára ajánlott, akik motorkerékpárjukat tipikus, nem agresszív motorozásra használják.

Motoros állkapocs sisakok elismert gyártóktól a Gmoto.pl oldalon

.

Kínálatunkban számos elismert sisakgyártótól talál állkapocs motoros sisakokat. Kínálatunkban megtalálhatók a kedvező árú állkapocs sisakok, amelyek vonzó áron kínálják a nyitott állkapocs sisakok legfontosabb előnyeit, valamint a legmodernebb technológiát alkalmazó, a biztonságot és a kényelmet szolgáló csúcskategóriás állkapocs sisakok. A sisakok jellemzői és paraméterei a termékre kattintva találhatók.