Motorkerékpár belső tömlők
Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
1 800,00 Ft
Belső cső 10 x 3.50 TR4 - 81084
3 330,00 Ft
Kabat belső cső 19 x 2.25
1 750,00 Ft
IFA belső cső 12 x 3.00 - IFA3.00X12
1 740,00 Ft
Avina ATV belső cső 4.10x3.50-6 TR87 - OG1285B
1 890,00 Ft
IFA belső cső 19 x 2.25 - IFA2,25X19
Böngészés gyártó szerint
Miért van szükség egyes motorkerékpárokhoz belső csövekre?
A motorkerékpár belső gumiabroncs a kerék felszerelésének elengedhetetlen darabja, ha belső csöves gumiabroncsot (TT - cső típusú) használ. Ez tartja fenn a kerékben a légnyomást. Ha motorkerékpárjára csőtípusú gumiabroncsot szerel, akkor is szükség van egy belső csőre, mivel az ilyen gumiabroncs nem képes a felni között a levegőt megtartani.
A gumicsövek nem valószínű, hogy elhasználódnak, legfeljebb a használat közbeni hirtelen kalandból eredő esetekben lyukadhatnak ki vagy kophatnak el. Ha a belső gumiabroncs nagyon öreg, akkor elveszítheti rugalmasságát, és így hajlamosabb lesz a sérülésekre. Nagyon fontos, hogy óvatosan helyezzük be, mivel nagyon könnyen megsérülhet, különösen, ha hagyományos kanállal helyezzük be.
Nagyon gyakran a belső cső behelyezése előtt fontos ellenőrizni, hogy jó állapotban van-e.
Nagyon gyakran életmentő a belsőcső cseréje előtt a foltok felhelyezése, amelyeket motorosboltunk egy másik kategóriájában is kínálunk. A piacon minden méretben kapható belső csövek, motorokhoz és quadokhoz. A durva terepmotorozás kedvelőinek a megerősített belső csöveket ajánljuk.
Motorkerékpár belső cső - miért elengedhetetlen?
.A motorkerékpár belső csövek nélkülözhetetlen kiegészítője egy olyan gumiabroncsnak, amely önmagában nem képes megtartani a levegőt. Az ilyen gumiabroncsokat leginkább a régi idők motorkerékpárjain és mopedjein használták, mint például a WSK, MZ, Jawa, Simson, Romet és mások. Manapság a motoros csöveket a cross és enduro és quad típusú motorkerékpárokon, valamint egyes robogókon használják, hogy megerősítsék a nehéz terepen sokat megélt gumiabroncsot.
A motorkerékpár cső feladata a megfelelő légnyomás fenntartása a kerékben, így biztosítva a gumiabroncsnak a biztonságos motorozáshoz szükséges tulajdonságokat. A motorkerékpárcső sérülése vagy kopása nemcsak e tulajdonságok elvesztését kockáztatja, hanem az egész kerék sérülését is, ami nagy sebességnél akár végzetes következményekkel is járhat.
Az alábbiakban egy példa erre.
Mit kell tennie annak érdekében, hogy a motorkerékpár belső csöve gond nélkül betöltse rendeltetését?
.Hogy egy gumiabroncs teljesítse a feladatát, a kerékben lévő légnyomást meghatározott határértékeken belül kell tartani. Itt mind a túl alacsony, mind a túl magas nyomás veszélyes. Az utóbbi általában negatív hatással van a kerék légtartó elemének alakjára. A csöves gumiabroncsoknál (TT) ezt a feladatot a gumiabroncsba gondosan behelyezett belső cső látja el.
.A belső cső helyes elhelyezése a gumiabroncsban szintén elengedhetetlen a helyes használathoz, mert a motorkerékpárokhoz való cső ekkor van kitéve a sérüléseknek és a motorozás közben hamarosan kopást eredményező hibáknak. A belsőcső sérülésének elsődleges tünete a szakadás. Ha hirtelen repedés keletkezik, az megfelelő foltokkal javítható. Ha azonban a belsőcső kopásának eredménye, például a gumiabroncshoz való súrlódás miatt, akkor ez egyértelmű jele annak, hogy a belsőcsövet ki kell cserélni.
Motorbelsőcsövek neves gyártóktól számos méretben a Gmoto.pl oldalon
.Boltunkban olyan neves gyártók belső csöveit találja, mint a Michelin, a lengyel Kabat vagy az ázsiai Vee Rubber és Awina. Üzletünkben a motorkerékpár belső csövek aszerint vannak osztályozva, hogy milyen átmérőjű kerékre illeszkednek. Nemcsak a legnépszerűbb 18-as motorkerékpár belső csövek, hanem a különböző motorkerékpárokon használt 8-21-es átmérőjű belső csövek is számos változatban kaphatók nálunk. A pontos adatokat és azoknak a motorkerékpároknak a listáját, amelyekhez a belső cső illik, egy adott cikk megadásakor találja.