Mousses - teljes motorkerékpár belső tömlők
Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
3 750,00 Ft
Michelin mousse gélpaszta 50g - CAI551165
2 750,00 Ft
Nuetech habpaszta-gél 85 g - NMLUBE85
6 510,00 Ft
Mousse rögzítő gélpaszta 75g
67 030,00 Ft
Mousse Michelin M15 80/100-21, 90/90-21, Mousse Michelin M15 80/100-21, 90/90-21 - CAI057333
66 080,00 Ft
Mousse X-Grip Supersoft fúrt 0,2-0,3 bar 120/80-18 140/80-18 140/80-18 - X1545
47 170,00 Ft
Mousse X-Grip EH-1 120/90-18 Mousse X-Grip EH-1 120/90-18 - X1542
56 630,00 Ft
Mousse Michelin M18 120/90-18 Mousse Michelin M18 120/90-18 - CAI057338
42 180,00 Ft
Mousse Airmousse Mini MX Big Size 0,8 bar 90/100-16 - 348-101922
Böngészés gyártó szerint
A levegő alternatívája
A pépes cső érdekes ötlet a gumikilyukadás problémáira
.A muszkák, vagyis a teli, tehát a gyakorlatban nem átszúrható motorkerékpár-belsőcsövek egy olyan ötlet, amely az 1980-as évek óta létezik, hogy kiküszöböljék nemcsak a belső cső, hanem magának a levegőnek a hátrányait is a motorkerékpár gumiabroncsából. A speciális szivacs használata lehetővé teszi, hogy elfelejtsük a gumiabroncs sérülésének következményeit, amelyet a tipikus "csöpögés" vezet. Bár a rendszer néhány bonyolultabb intézkedést igényel, sőt, a motorkerékpárhoz való hozzáállás bizonyos mértékű megváltoztatását is, számos támogatója van, és számos hivatásos raliversenyző sikereiből is kiveszi a részét.
A felfújt belső cső kicserélése egy olyan elemmel, amely a szivacs tulajdonságaival rendelkezik, nem egy század végi ötlet. Azonban csak a 20. század második felében jelent meg egy olyan anyag, amely elég hasznos ahhoz, hogy motorkerékpár-gumiabroncsban használják. Ez egy több részecskéből álló butil anyagnak bizonyult, amely kellően tartós és rugalmas is volt. Az ilyen anyagot használó rendszer a Mousse nevet kapta, az ilyen megoldás fő támogatója, a Michelin Mousse rendszere után.
.A mousse fő előnye, hogy gyakorlatilag kiküszöböli a tipikus papucs hatásait. Ez különösen hasznos egy hosszú útvonalon, ahol a körülmények és a felszerelés hiánya egyértelműen megnehezíti a gumiabroncsban lévő belső cső cseréjét. Emiatt a szilárd belső csöveket - mousses - gyakran és sikeresen használják az olyan hosszú távú raliversenyeken, mint a Dakar. Másrészt a mousses használatának számos merev szabálya van. A mousse egy szilárd anyag, tehát egy nyomásszintnek felel meg. Ez leggyakrabban 0,9 bar nyomásnak felel meg, ami lágy és kemény terepen való motorozáshoz egyaránt alkalmas.
Amint szilárd anyag, a mousse-nak az is káros, ha például a motorkerékpárral ugrunk, mivel a leszállás során a nyomás által létrehozott változások tartósan megmaradnak, és rontják a motorozás kényelmét. A mousse érzékeny a magas hőmérsékletre is, így nem kedvez a nagy sebességgel való mozgásnak. Még a mousse beszerelése is problémás, egyszerű, de erőt, ügyességet és a megfelelő szerszámokat, valamint az itt szánt gélt igényli. Ezen okok miatt az egérfogó leginkább durva, de nem extrém terepen való motorozásra alkalmas.
A Gmoto.co.uk oldalon
többféle teljes mousse belsőcső kapható.Kínálatunkban a Michelin eredeti mousse-ok állnak rendelkezésre. Az egyes termékek speciálisan az adott abroncsméretekhez vannak előkészítve, így terepen is kiaknázhatja abroncsainak teljes potenciálját. A habok mellett kínálunk szerelőgélt is, amely elengedhetetlen a hab megfelelő felszereléséhez a gumiabroncsba.
.