check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Univerzális abroncsok

Gyártó

Gumiabroncs szélessége

Gumiabroncs profil

Átmérő

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 1106
Heidenau K46 16x2.75 36B TT gumiabroncs
Mitas E-09 90/90-21 54T TL DOT 29/2021 típusú gumiabroncs - 70001031
Gumiabroncs + belső cső + kötény Heidenau K46 16x2.75 36B TT - 127132
Heidenau K60 90/90-21 (3.00-21) 54T TT M/C gumiabroncs - 40081

36 780,00 Ft

szállítás 0 Ft

Heidenau K60 90/90-21 (3.00-21) 54T TT M/C gumiabroncs - 40081

stars    (1)
Vee Rubber VRM163 2.75-21 45P TT gumiabroncs

34 220,00 Ft

szállítás 0 Ft

Vee Rubber VRM163 2.75-21 45P TT gumiabroncs

Böngészés gyártó szerint

Ha a terep- és a városi vezetést szeretné kombinálni

Az univerzális terepabroncsokat olyan felhasználók számára tervezték, akik úgy döntöttek, hogy enduro kerékpárt vásárolnak, de nem akarnak lemondani az aszfalton való közlekedésről. Úgy tervezték őket, hogy egyesítsék a tipikus terepmotoros gumiabroncsok előnyeit az országúti abroncsok előnyeivel, lehetővé téve, hogy enduróját könnyű terepre vigye ki, és onnan egy tipikus városi úton térjen vissza anélkül, hogy a gumiabroncsokat le kellene cserélni. Fontos azonban megjegyezni, hogy az előnyök mellett a terepjáró all-round abroncsoknak hátrányai is vannak, amelyek közül nem mindegyik küszöbölhető ki, ha két különböző papucs tulajdonságait kombináljuk.

Mi áll az univerzális terepabroncsok elnevezés mögött

.

Az "univerzális" elnevezés, ha motorkerékpár abroncsokról van szó, gyakori. Az univerzális lehet sportgumi, országúti túragumi vagy akár robogókra tervezett abroncs. Végül a terepgumik esetében is megvan a helye az univerzális abroncsoknak, és itt talán ez a legmegfelelőbb kifejezés. A terepjáró univerzális abroncsokat ugyanis olyan motorosok számára tervezték, akik az endurójuk vezetését kettéosztják a terepen való közlekedés és az aszfalton való mozgás között. Pontosan ezt a felosztást javasolják a gumiabroncsgyártók. Az itt használt futófelületek és anyagok képesek elviselni egy kicsit hosszabb terepmotorozást, de sík, kemény felületen is egészen kényelmes utazást biztosítanak.

És bár az utazás nem lesz olyan kényelmes, mint az enduro utcai abroncsokkal, a sokoldalú off-road motorkerékpár abroncsok lehetőséget adnak arra, hogy a felhasználó gyakrabban elhagyja az aszfaltot. Ezt a lehetőséget különösen azok a motorosok fogják megjegyezni, akik nem viszik ki a motorjukat nehéz, megközelíthetetlen terepre, hanem egyszerűen csak szórakozni szeretnének a nem túl nehezen járható vadonban, miközben élvezik a környező tájat. A terepgumik ekkor kellően ellenállóak lesznek a defektekkel vagy vágásokkal szemben, és jobban elnyelik az ütéseket is.

Azt azonban érdemes szem előtt tartani, hogy tartósságuk és élettartamuk nem olyan magas, mint a tipikus cross/enduro abroncsoké. Az aszfaltos utakon való viszonylag kényelmes közlekedés képessége a nehéz terepjárást olyan szintre emeli, amely a gyakorlatban elérhetetlen az univerzális terepabroncsok számára. A "többcélú" szó tehát itt még mindig a kompromisszum szinonimája, nem pedig a gumiabroncs képességeinek kibővítése, és pontosan így kell kezelni őket enduro motorozáskor. Az univerzális terepabroncsok megfelelő használata hosszú élettartamot és megbízhatóságot biztosít számukra, de bizonyos határokat túllépve hamar kiderül, hogy a választásuk nem volt a legjobb.

A másik pont, amit érdemes megjegyezni az univerzális terepgumik élettartamával kapcsolatban, az a kiválasztásuk... a megfelelő egykerekűhöz. Igen, pontosan, egy egykerekűre. Bár a kérdés triviálisnak tűnik, a gyakorlatban nem ritka hiba, hogy a terepgumikat túramotoron próbálják használni. Ennek az okfejtésnek az oka általában az enduro egykerekűek és a túramotorok bizonyos típusai között húzódó, meglehetősen képlékeny határvonal. Az utóbbiak, amelyeket gyakran "túraenduróként" vagy "motoros terepjáróként" emlegetnek, lehetővé teszik a motorozást igazán nehéz terepen, és ezért összekeverik őket a tipikus endurókkal . A különbségek azonban itt is egyértelműek, így a javasoltaktól eltérő abroncstípusok használata komoly következményekkel járhat.

Az egyik fő különbség itt a motorkerékpár, pontosabban a hajtáslánc súlya. A túrakerékpár-gyártók még a "terepjárósabb" modelljeiken is nagyobb és ezért nehezebb motorokat használnak, amelyek a különböző rendszerek és az elektronika jó részének szállításához szükségesek. Ezek súlya egyértelműen meghaladja a sokkal könnyebb, tipikus enduro motorkerékpárokhoz tervezett abroncsokét, és gyorsan tönkreteszik még a súlyukhoz szorosan igazodó kockákat is. Emiatt a terepgumikat csak könnyű terepjáró gépeken szabad használni, míg a nehezebb túramotorokra kifejezetten terepre tervezett abroncsokat kell felszerelni.

Nézze meg a boltunkban kapható terepmotoros gumiabroncsokat

.

Univerzális terepgumik választékunkban olyan vezető gyártók gumiabroncsai kaphatók, mint a Heidenau, a Mitas és a Vee Rubber. Számos terepmotorbicikli-modellre alkalmas abroncsokat kínálunk, amelyek lehetővé teszik a terepen és aszfalton való közlekedést a gumiabroncsok észrevehető kopása nélkül. A gumiabroncsok jellemzői és tulajdonságai az adott gumiabroncsra kattintva érhetők el.

.