Univerzális abroncsok
Gyártó
Gumiabroncs szélessége
Gumiabroncs profil
Átmérő
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
22 220,00 Ft
Heidenau K42 16x2.75 kocka 46M TT gumiabroncs
33 000,00 Ft
Gumiabroncs + cső x2 16 X 2.75 Vee Rubber 185 46M halszálkás gumi - 127005
46 230,00 Ft
Gumiabroncs + belső cső + kötény Heidenau K46 16x2.75 36B TT - 127132
57 100,00 Ft
Mitas E-09 Dakar 140/80-17 69R TL sárga csíkos gumiabroncs DOT 37/2021 - 70001024
51 900,00 Ft
Heidenau K42 16x2.75 kocka gumiabroncs + Vee Rubber belső cső + kötény X 2 - 127002
33 880,00 Ft
Pirelli MT 90 A/T Scorpion 120/90-17 64S TT TT MST M/C hátsó gumiabroncs DOT 41-42/2020 - 3967000
35 880,00 Ft
Metzeler Karoo 3 150/70-17 69R TL M/C M+S hátsó gumiabroncs DOT 23-24/2021 - 2316300
29 730,00 Ft
Metzeler Karoo 3 90/90-21 54R TL M/C M+S első gumiabroncs DOT 07-21/2021 - 2316200
109 410,00 Ft
Motoz Tractionator GPS 150/70B17 69T TL gumiabroncs 150/70B17 69T TL - MR093
46 700,00 Ft
Duro Median gumiabroncs HF904 130/90-16 67S END RR TT gumiabroncs - 25-90416-130-TT
44 810,00 Ft
Gumiabroncs + belső cső Vee Rubber + kötény X2 Cross Enduro 3.25-16 56R VRM 022 - 128142
41 460,00 Ft
Metzeler Karoo 3 150/70-18 70R TL M/C M+S hátsó gumiabroncs DOT 16-24/2021 - 2316800
42 400,00 Ft
Metzeler Karoo Street 180/55R17 73V TL M/C M+S hátsó gumiabroncs DOT 01-10/2019 - 3555900
40 560,00 Ft
Gumiabroncs + belső cső Vee Rubber + kötény X2 Cross Enduro 2.75-17 47R VRM 022 - 128139
68 540,00 Ft
Pirelli Scorpion Rally STR 150/70R17 69V TL M/C M+S hátsó gumiabroncs DOT 17/2022 - 2865200
53 730,00 Ft
Pirelli Scorpion Rally STR gumiabroncs 110/80R19 59H TL M/C elöl DOT 05/2022 - 3246600
67 620,00 Ft
Continental TKC 80 TwinDuro 120/90-18 65R TT M+S gumiabroncs 120/90-18 65R TT M+S - 02001420000
66 180,00 Ft
Continental TKC 80 TwinDuro 90/90-21 54T TL M+S gumiabroncs - 02471440000
76 010,00 Ft
Motoz Tractionator GPS gumiabroncs 110/80B19 59T TL 110/80B19 59T TL - MR091
30 240,00 Ft
Avon Trailrider AV54 150/60R17 66H TL hátsó gumiabroncs DOT 08/2019 - 638403/19
33 880,00 Ft
Mitas E-10 110/80B19 59T TL gumiabroncs öv nélkül DOT 33/2022 elöl DOT 33/2022 - 2000024437101
49 970,00 Ft
Metzeler Karoo Street 90/90-21 54V TL M/C M+S első gumiabroncs DOT 23-24/2022 - 3142700
45 240,00 Ft
Mitas E-07+ gumiabroncs 120/80B18 62S TL DOT 12/2021 120/80B18 62S TL DOT 12/2021 - 70001036
52 280,00 Ft
Michelin Anakee Adventure gumiabroncs 110/80R18 58V TL/TT M/C Első DOT 10-41/2021 - CAI920596
37 670,00 Ft
Dunlop Trailmax Mission 120/90-17 64T M+S TL hátsó gumiabroncs DOT 11/2020 - 637431
30 210,00 Ft
Metzeler Karoo Street gumiabroncs 120/70R17 58V TL M+S M/C elöl DOT 36-37/2020 - 3555800
Böngészés gyártó szerint
Ha a terep- és a városi vezetést szeretné kombinálni
Az univerzális terepabroncsokat olyan felhasználók számára tervezték, akik úgy döntöttek, hogy enduro kerékpárt vásárolnak, de nem akarnak lemondani az aszfalton való közlekedésről. Úgy tervezték őket, hogy egyesítsék a tipikus terepmotoros gumiabroncsok előnyeit az országúti abroncsok előnyeivel, lehetővé téve, hogy enduróját könnyű terepre vigye ki, és onnan egy tipikus városi úton térjen vissza anélkül, hogy a gumiabroncsokat le kellene cserélni. Fontos azonban megjegyezni, hogy az előnyök mellett a terepjáró all-round abroncsoknak hátrányai is vannak, amelyek közül nem mindegyik küszöbölhető ki, ha két különböző papucs tulajdonságait kombináljuk.
Mi áll az univerzális terepabroncsok elnevezés mögött
.Az "univerzális" elnevezés, ha motorkerékpár abroncsokról van szó, gyakori. Az univerzális lehet sportgumi, országúti túragumi vagy akár robogókra tervezett abroncs. Végül a terepgumik esetében is megvan a helye az univerzális abroncsoknak, és itt talán ez a legmegfelelőbb kifejezés. A terepjáró univerzális abroncsokat ugyanis olyan motorosok számára tervezték, akik az endurójuk vezetését kettéosztják a terepen való közlekedés és az aszfalton való mozgás között. Pontosan ezt a felosztást javasolják a gumiabroncsgyártók. Az itt használt futófelületek és anyagok képesek elviselni egy kicsit hosszabb terepmotorozást, de sík, kemény felületen is egészen kényelmes utazást biztosítanak.
És bár az utazás nem lesz olyan kényelmes, mint az enduro utcai abroncsokkal, a sokoldalú off-road motorkerékpár abroncsok lehetőséget adnak arra, hogy a felhasználó gyakrabban elhagyja az aszfaltot. Ezt a lehetőséget különösen azok a motorosok fogják megjegyezni, akik nem viszik ki a motorjukat nehéz, megközelíthetetlen terepre, hanem egyszerűen csak szórakozni szeretnének a nem túl nehezen járható vadonban, miközben élvezik a környező tájat. A terepgumik ekkor kellően ellenállóak lesznek a defektekkel vagy vágásokkal szemben, és jobban elnyelik az ütéseket is.
Azt azonban érdemes szem előtt tartani, hogy tartósságuk és élettartamuk nem olyan magas, mint a tipikus cross/enduro abroncsoké. Az aszfaltos utakon való viszonylag kényelmes közlekedés képessége a nehéz terepjárást olyan szintre emeli, amely a gyakorlatban elérhetetlen az univerzális terepabroncsok számára. A "többcélú" szó tehát itt még mindig a kompromisszum szinonimája, nem pedig a gumiabroncs képességeinek kibővítése, és pontosan így kell kezelni őket enduro motorozáskor. Az univerzális terepabroncsok megfelelő használata hosszú élettartamot és megbízhatóságot biztosít számukra, de bizonyos határokat túllépve hamar kiderül, hogy a választásuk nem volt a legjobb.
A másik pont, amit érdemes megjegyezni az univerzális terepgumik élettartamával kapcsolatban, az a kiválasztásuk... a megfelelő egykerekűhöz. Igen, pontosan, egy egykerekűre. Bár a kérdés triviálisnak tűnik, a gyakorlatban nem ritka hiba, hogy a terepgumikat túramotoron próbálják használni. Ennek az okfejtésnek az oka általában az enduro egykerekűek és a túramotorok bizonyos típusai között húzódó, meglehetősen képlékeny határvonal. Az utóbbiak, amelyeket gyakran "túraenduróként" vagy "motoros terepjáróként" emlegetnek, lehetővé teszik a motorozást igazán nehéz terepen, és ezért összekeverik őket a tipikus endurókkal . A különbségek azonban itt is egyértelműek, így a javasoltaktól eltérő abroncstípusok használata komoly következményekkel járhat.
Az egyik fő különbség itt a motorkerékpár, pontosabban a hajtáslánc súlya. A túrakerékpár-gyártók még a "terepjárósabb" modelljeiken is nagyobb és ezért nehezebb motorokat használnak, amelyek a különböző rendszerek és az elektronika jó részének szállításához szükségesek. Ezek súlya egyértelműen meghaladja a sokkal könnyebb, tipikus enduro motorkerékpárokhoz tervezett abroncsokét, és gyorsan tönkreteszik még a súlyukhoz szorosan igazodó kockákat is. Emiatt a terepgumikat csak könnyű terepjáró gépeken szabad használni, míg a nehezebb túramotorokra kifejezetten terepre tervezett abroncsokat kell felszerelni.
Nézze meg a boltunkban kapható terepmotoros gumiabroncsokat
.Univerzális terepgumik választékunkban olyan vezető gyártók gumiabroncsai kaphatók, mint a Heidenau, a Mitas és a Vee Rubber. Számos terepmotorbicikli-modellre alkalmas abroncsokat kínálunk, amelyek lehetővé teszik a terepen és aszfalton való közlekedést a gumiabroncsok észrevehető kopása nélkül. A gumiabroncsok jellemzői és tulajdonságai az adott gumiabroncsra kattintva érhetők el.
.