check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Fogaskerekek robogókhoz

Gyártó

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 232
Stage6 elsődleges sebességváltó, 17/51 - S6-2013901P
Polini 16/44 másodlagos sebességváltó - P202.1352
Malossi HTQ 13/48 másodlagos fogaskerék, d.17,7mm (08/1998-) - M679966
Athena 15/50 elsődleges sebességváltó - 057115 -10%

21 960,00 Ft

24 390,00 Ft

A legalacsonyabb ár 30 nappal az árengedmény előtt: 24 390,00 Ft

Athena 15/50 elsődleges sebességváltó - 057115

Böngészés gyártó szerint

Fogaskerekek robogókhoz a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz

Mielőtt a kerékre áramot adnának

A centrifugakuplunggal felszerelt hajtásláncban a fogaskerekek azok az alkatrészek, amelyek végső soron a motor teljesítményét továbbítják az egykerekű hátsó kerekére. A váltó a 4t és 2t robogó esetében a kuplung és a kerekek fordulatszáma közötti különbség miatt elengedhetetlen, cseréje pedig befolyásolja a robogó teljesítményét, és különösen a motorteljesítmény változását eredményező módosítások esetén célszerű kicserélni.

Mi a feladata a robogó váltónak a rendszerben

.

A variátort, centrifugakuplungot és nyomatékkorrekciót alkalmazó rendszerben egy olyan sebességváltó, amely közvetlenül a kuplungtól a kerékre továbbítja a teljesítményt, nagyon gyors kopásnak tenné ki a rendszer egyes alkatrészeit. Ezért a variátor-kapcsoló között fellépő fordulatszámokat optimálisan csökkentették.

A tengelykapcsoló fordulatszáma és a keréknél szükséges fordulatszám közötti különbséget fogaskerekek hidalják át. A 2t és 4t robogók tipikus váltója a tengelykapcsoló és a kerék közötti zárt házban van elhelyezve. Az erőátviteli rendszer három tengelyből áll, amelyek közül kettő közvetlenül kapcsolódik a tengelykapcsolóhoz, illetve a [cat:3746]kerékhez. Ezt a két tengelyt egy harmadik tengely köti össze, amelyen két fogaskerék található, a kisebbik a kuplungból táplált teljesítményt gyűjti össze (elsődleges áttétel), a nagyobbik pedig visszaadja azt a keréknek (másodlagos áttétel).

Az alapfelszereltségben mindkét áttétel úgy van megválasztva, hogy a robogó elfogadhatóan nagy sebességet érjen el, miközben nem veszít a gyorsulásból. Ha egy adott áttételben az első lánckereket nagyobbra, vagy a másodikat kisebbre cseréljük, akkor azonos teljesítmény mellett nő a kerék fordulatszáma, és így a motorkerékpár sebessége is. A fordított váltás viszont a gyorsulás javára válik, mivel csökkenti a motorkerékpár gyorsításához szükséges erőt.

Egy ilyen művelet a robogó tuningolásának egyik módja. Külön kérdés, amikor a teljesítmény [cat:3851]motor módosítása történik. Ekkor a gyártó által előkészített szabványos áttételezések alkalmatlanná válnak a megnövelt motorteljesítményhez, és nem teszik lehetővé, hogy a robogó elérje a lehetséges nagyobb sebességet. Ha a felhasználó nagyobb végsebességet szeretne, akkor a sebességfokozatokat nagyobb teljesítményt "átadó" lánckerékkel ellátottra kell cserélni.

Szokványos és sport váltó robogókhoz a Gmoto.pl oldalon

.

Boltunkban neves gyártók, többek között a Stage6, Polini és Malossi robogókhoz való sebességváltóit kínáljuk. Elsődleges és másodlagos sebességváltókat kínálunk különböző áttételekkel, így a lehető legtöbbet hozhatja ki robogója motorjának teljesítményéből. Az egyes sebességváltók mellett megtalálható a robogómodellek listája, amelyekhez az adott termék készült.