Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
5 650,00 Ft
JMT gumitartó 3.25/3.50 (1.85) narancssárga
5 650,00 Ft
JMT gumitartó 2.50/3.00 (1.6) narancssárga
7 990,00 Ft
Ariete gumitartó 3.25/3.50 (1.85) - 10916
8 370,00 Ft
Ariete gumitartó 4.00/4.25 2.15 - 10917
7 950,00 Ft
Gumitartó 1.60 - 0304-1000
7 550,00 Ft
Ariete gumitartó 2.50/3.00 (1.6) - 10915
9 270,00 Ft
Gumitartó 2.15 - 0304-1002
10 720,00 Ft
Kite keréktárcsa anyák fekete - 20.950.0.NO
10 720,00 Ft
Kite keréktárcsa anyák narancssárga - 20.950.0.AR
8 910,00 Ft
Gumiabroncstartó 1,85 hüvelyk - L35-28310
8 060,00 Ft
Gumitartó 1.85 - 0304-1001
9 270,00 Ft
Gumitartó 2.50 - 0304-1003
9 710,00 Ft
Kite keréktárcsa anyák piros - 20.950.0.RO
10 720,00 Ft
Kite gumiabroncs anyák kék - 20.950.0.BL
Böngészés gyártó szerint
Motorkerékpár gumiabroncstartó, amely biztosítja a gumiabroncs helyét a felnin
A gumitartó egy olyan termék, amely rendkívül hasznos az enduro és cross motorkerékpárok rajongói számára. A gumiabroncsot a felni egyetlen pontjához rögzítve a gumitartók megakadályozzák, hogy a gumiabroncs és a cső elforduljon és elmozduljon a felnihez képest, és ezáltal megnyírja a szelepet. Az úgynevezett spud nagy értéket képvisel a durva terepen való vezetéskor, ahol az alacsony abroncsnyomás különösen kiteszi a gumiabroncs alkatrészeit a felnéhez viszonyított helyzetváltozásnak.
A gumitartás különösen terepen hasznos
.Cross vagy enduro motorkerékpár vezetésekor nagyon hasznos a gumiabroncsokba helyezett csövekben lévő nyomás beállítása az adott terepviszonyoknak megfelelően. A legszélsőségesebb változás homokos vagy sáros terepen való motorozáskor tapasztalható, ahol a javasolt nyomás mindössze 0,5-0,8 bar. Ennek következménye többek között a felnire gyakorolt alacsony abroncsnyomás, valamint az, hogy a gumiabroncs és a cső könnyebben mozog a felninél. Ennek tipikus következménye, hogy a felni lyukába szerelt szelep vagy megsérül, vagy elnyíródik.
.Az ilyen helyzet megelőzésére a motorkerékpárokon úgynevezett gumiabroncssorompókat vagy gumitartókat használnak. Ezek feladata, hogy a gumiabroncsot a felnin egy helyen tartsák, így megakadályozzák a gumiabroncs és a belső cső elmozdulását. Sok cross vagy enduro kerékpárhoz előkészített felnin eleve van egy pár vagy akár több lyuk, hogy a szokásos szelephézagú lyuk mellett legalább egy gumitartó is felszerelhető legyen.
Gumitartó.
A gumitartó nem minden motorkerékpárra szerelhető fel gond nélkül
.
Egyes felniknél azonban a gumitartók furatait egyszerűen ki kell fúrni. A keréktartó felszerelésekor azt is érdemes szem előtt tartani, hogy a kerékben lévő plusz alkatrész befolyásolja a tömegek eloszlását. Ennek következtében itt is érdemes olyan alkatrészeket elhelyezni, amelyek ellensúlyt adnak a keréknek. Az ellensúly hiánya veszélyezteti a kerék optimális egyensúlyát, különösen akkor, ha csak egy van a kerékben.
A kiegyensúlyozatlanság hatása különösen a burkolt utakon való közlekedés során lesz érezhető. Egy másik fontos elem a helyes tartókiválasztás. Csak a gumiabroncs jellemzőinek megfelelő gumitartó lesz képes ellátni a feladatát, és a lehető legjobb kapcsolatot biztosítani a gumiabroncs és a felni között.
A gumitartók széles választéka áll rendelkezésre.
Változatos motorkerékpár gumitartók a Gmoto.pl oldalon
.Nálunk motorkerékpár gumitartókat talál a terepmotoros kiegészítők neves gyártóitól, élükön a JMT-val. Különböző méretű gumiabroncsokhoz kínálunk gumitartókat, így Ön egy adott típusú off-road gumiabroncshoz választhat tartót. Az egyes tartók paraméterei és jellemzői a termékre kattintva érhetők el.