check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Motorkerékpár Fékrugók és karok

Gyártó

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 93
Romet fékdob rugó - 58218

950,00 Ft

Romet fékdob rugó - 58218

stars    (29)
Hátsó fékműködtető kar - 99205

3 310,00 Ft

Hátsó fékműködtető kar - 99205

stars    (13)
Fékkioldókar hátul Simson S51 - 73349
Romet állkapocs-szóró - 55907

3 490,00 Ft

Romet állkapocs-szóró - 55907

stars    (4)
Első fékkar Simson S51 - 62217

1 610,00 Ft

Első fékkar Simson S51 - 62217

stars    (1)
Fékkioldókar MZ ETZ - 73391

5 670,00 Ft

Fékkioldókar MZ ETZ - 73391

stars    (6)
Fékkar rugó hátul Jawa - 59543

1 610,00 Ft

Fékkar rugó hátul Jawa - 59543

stars    (5)
Fékpofa szétterítő karral - 73811
Fékkar elöl hátul Jawa 50 - 213753
Állkapocs-szélesítőkar - 74909

1 800,00 Ft

Állkapocs-szélesítőkar - 74909

stars    (1)
Állkapocs-szélesítő - 63512
Fékpofa karok - J-1-78
Hátsó fékkar hátul WSK 125 175 - 126776

3 400,00 Ft

Nem elérhető

Hátsó fékkar hátul WSK 125 175 - 126776

stars    (2)

Böngészés gyártó szerint

Motorkerékpár Fékrugók és karok a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz

Motorkerékpár-szélesítők és fékkarok

A cipőfékkarok és -szórók a motorkerékpár dobfékrendszerének a cipőnyomással kapcsolatos alkatrészei. A szórófej célja, hogy növelje a patkók közötti távolságot, ezáltal a patkókon lévő bélések érintkezésbe kerülnek a fékdob belső felületével. A kar viszont a szóróelemet köti össze azzal az alkatrésszel, amely a fékkar mozgását továbbítja a rendszerre, vagyis azzal, amellyel a vezető a féket erőlteti. Mindkét esetben az alkatrész meghibásodása a nem megfelelő fékreakciót és így a motorkerékpár nem optimális fékezését kockáztatja.

Mire használják a motorkerékpár fékkarját és fékszóróját

.

A dobfékrendszer elve az, hogy a fékpofákat a fékdob belső felületéhez nyomja. Ennek a nyomásnak a hatása a súrlódás, ami a dob és ezáltal a csatlakozó kerék és a motorkerékpár egészének sebességcsökkenését eredményezi. A nyomást általában két vagy több fékpofából álló rendszer kialakításával és a köztük lévő szóróelemmel, a fékpofák közötti távolságot növelő elemmel idézik elő.

A két egymással szemben lévő pofával történő általános elrendezés esetén a szóró négyszögletes éle a pofák között "függőleges" helyzetben helyezkedik el. A forgás következtében a szórószegély "vízszintes" helyzetet vesz fel, és megnöveli szélességét, ezáltal szétfeszíti a pofákat. A szórókeret elforgatásához azonban egy speciális kart használnak, amelyhez a mechanizmus és a fékkar közötti összekötő elemek csatlakoznak. Ebben az esetben fontos, hogy a kar és a szórófej, különösen a marókarok megfelelően legyenek összekötve, hogy a kar mozgása közvetlenül a szórófej forgómozgására adódjon át. Az elhasználódott marókések vagy a kar és a szórókeret közötti pontatlan kapcsolat bármilyen más oka a fék helytelen működésének okává válik.

Motoros fékszóró és fékkar kapható a Gmoto.pl oldalon

.

Fékkarok és fékpofa szórók számos motorkerékpár típushoz kaphatók kínálatunkban. Első és hátsó fékekhez is kínálunk alkatrészeket, külön-külön és készletben is. Az egyes alkatrészek jellemzői és paraméterei az adott termékre kattintva érhetők el.