Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
1 230,00 Ft
Első fékkar rugó - dob WFM WSK M06 125 - 201095
380,00 Ft
Lábfékkar anya WSK 125 175 - 121171
1 610,00 Ft
Hátsó szórókar motorkerékpár - 126804
3 310,00 Ft
Fékkioldókar hátul WFM WSK 125 M06 - 126793
1 990,00 Ft
Első fékkar rugó Jawa - 121890
4 310,00 Ft
Fékkar - első szóró dob Romet Komar - 407270
1 730,00 Ft
Suzuki GN 125 fékpofa szétterítő kar - 134946
3 970,00 Ft
Fékkarok elöl hátul Simson S51 - 669221
2 060,00 Ft
Hátsó állkapocs-szélesítő - 75017
1 330,00 Ft
Baotian GY6 4T fékpofa szórógép - 146787
1 610,00 Ft
Állkapocs-szélesítőkar - 63518
1 610,00 Ft
Állkapocs-szélesítő - 63512
2 150,00 Ft
TGB állkapocs-szélesítőkar - 337960
1 040,00 Ft
Fékpofa kioldókar hátul Romet Rys Żak - 2981672
4 870,00 Ft
Piaggio zip 2T fékpofa szétterítő - 202706
3 210,00 Ft
TGB fékpofa szétterítő - 337961
3 710,00 Ft
Piaggio ZIP 2T fékpofa szétterítő kar - 134945
2 090,00 Ft
Minarelli fékpofa szétterítő - MIN-38403
6 170,00 Ft
Fékpofa karok - J-1-78
Böngészés gyártó szerint
Motorkerékpár Fékrugók és karok a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz
Motorkerékpár-szélesítők és fékkarok
A cipőfékkarok és -szórók a motorkerékpár dobfékrendszerének a cipőnyomással kapcsolatos alkatrészei. A szórófej célja, hogy növelje a patkók közötti távolságot, ezáltal a patkókon lévő bélések érintkezésbe kerülnek a fékdob belső felületével. A kar viszont a szóróelemet köti össze azzal az alkatrésszel, amely a fékkar mozgását továbbítja a rendszerre, vagyis azzal, amellyel a vezető a féket erőlteti. Mindkét esetben az alkatrész meghibásodása a nem megfelelő fékreakciót és így a motorkerékpár nem optimális fékezését kockáztatja.
Mire használják a motorkerékpár fékkarját és fékszóróját
.A dobfékrendszer elve az, hogy a fékpofákat a fékdob belső felületéhez nyomja. Ennek a nyomásnak a hatása a súrlódás, ami a dob és ezáltal a csatlakozó kerék és a motorkerékpár egészének sebességcsökkenését eredményezi. A nyomást általában két vagy több fékpofából álló rendszer kialakításával és a köztük lévő szóróelemmel, a fékpofák közötti távolságot növelő elemmel idézik elő.
A két egymással szemben lévő pofával történő általános elrendezés esetén a szóró négyszögletes éle a pofák között "függőleges" helyzetben helyezkedik el. A forgás következtében a szórószegély "vízszintes" helyzetet vesz fel, és megnöveli szélességét, ezáltal szétfeszíti a pofákat. A szórókeret elforgatásához azonban egy speciális kart használnak, amelyhez a mechanizmus és a fékkar közötti összekötő elemek csatlakoznak. Ebben az esetben fontos, hogy a kar és a szórófej, különösen a marókarok megfelelően legyenek összekötve, hogy a kar mozgása közvetlenül a szórófej forgómozgására adódjon át. Az elhasználódott marókések vagy a kar és a szórókeret közötti pontatlan kapcsolat bármilyen más oka a fék helytelen működésének okává válik.
Motoros fékszóró és fékkar kapható a Gmoto.pl oldalon
.Fékkarok és fékpofa szórók számos motorkerékpár típushoz kaphatók kínálatunkban. Első és hátsó fékekhez is kínálunk alkatrészeket, külön-külön és készletben is. Az egyes alkatrészek jellemzői és paraméterei az adott termékre kattintva érhetők el.