Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
39 610,00 Ft
Motorburkolat TN452 Honda CBF 1000 ABS Givi 2006-2009 Honda CBF 1000 ABS Givi 2006-2009 - GITN452
50 960,00 Ft
TN366 Honda XL 650V Transalp GIVI motorvédő karok TN366 Honda XL 650V Transalp GIVI motorvédő karok - GITN366
59 460,00 Ft
Motorvédő TN1111 Honda NC 700 750 GIVI motorvédő TN1111 Honda NC 700 750 GIVI motorvédő - GITN1111
52 850,00 Ft
Motorvédő TN1121 Honda CB 500 X GIVI motorvédő TN1121 Honda CB 500 X GIVI motorvédő - GITN1121
63 240,00 Ft
TN1110 Honda Crosstourer 1200 DCT-vel GIVI motorborítás karfával - GITN1110
75 820,00 Ft
Honda VT 1100 Shadow C2 C3 Tourer C2 C3 Tourer SC37 C3 Aero első sárvédők - GMPH1100T
56 060,00 Ft
Honda VT 750 Shadow C4 C5 hátsó sárvédők Honda VT 750 Shadow C4 C5 - 114708
38 670,00 Ft
Kappa KN1160 motorvédő hornyok Honda CMX 500 Rebel 2017-2020 fekete - KN1160
77 420,00 Ft
Motorburkolat felső TNH1144 Honda CRF 1000 Africa Twin GIVI GIVI - GITNH1144
103 990,00 Ft
Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sport fekete Yakk EXP sárvédők - 675179
Böngészés gyártó szerint
A motorkerékpár sárvédők ötvözik a biztonságot a szokatlan megjelenéssel
A motorkerékpár sárvédők a köznyelvben a motorkerékpár és használójának a borulás hatásaitól való védelmére tervezett tartozékok elnevezése. A motorkerékpár sárvédők védőként működve átveszik a borulás hatásait, amikor a motorkerékpár álló helyzetben vagy menet közben áll, és megakadályozzák a motorkerékpár fontos alkatrészeinek karcolódását vagy megrepedését. A elülső sárvédők a nehezebb motorkerékpárok esetében gyakran díszítőelemként is szolgálnak, széles kialakításuk pedig segít megvédeni a motoros lábát.
A motorkerékpár sárvédők az egykerekű számos fontos alkatrészét védik
.A motorkerékpár már egy kisebb felborulása is számos fontos alkatrészt tesz ki sérülésnek. Például a nedves kuplung burkolatának elszakadása miatt a olaj kifolyik, és hatékonyan megakadályozza a további motorozást. Az egykerekűek ezért speciális, hajlított vagy hegesztett csövekből készült vázakat, úgynevezett gmolákat használnak.
Elesés esetén a motorkerékpár bike gmolas elnyeli a földre csapódás energiáját, és megakadályozza, hogy az érintkezésbe kerüljön a hajtás vagy a hűtés alkatrészeivel. A megfelelően elhelyezett motorkerékpár gmolák különösen a boxermotorral szerelt egykerekűeknél javasoltak, ahol motorvédőként a [cat:3854]hengerek védelmét is biztosítják.
A szabványos motorkerékpár gmole által kínált egyéb előnyök
.A tipikus motorkerékpár gmole egy vagy több erős, megfelelően összekapcsolt csőből áll. Azokat a területeket, amelyek elsőként érik a talajt, gyakran pluszban megerősítik vagy burkolják. Ennek a kialakításnak köszönhetően a motorkerékpár sárvédők sok esetben csak karcolódnak, és nem veszítik el praktikus tulajdonságaikat.
Ezt az érvet gyakran használják, amikor a gmolákat összehasonlítják a bukócsövekkel, amelyek sokkal nagyobb valószínűséggel szorulnak cserére. Természetesen súlyosabb sérülések és deformációk esetén a motoros gmolákat is ki kell cserélni újakra.
A motorkerékpár sárvédők több esetben a felhasználó lábát is védik
.A motorkerékpár grommák köznapi elnevezés a g hajlított, mmetál olábak l tartójának rövidítése. Bár a motorkerékpár sárvédők elsősorban magának a gépnek az alkatrészeit védik, bizonyos kialakításokkal az egykerekű vezetőjének testrészeit is védhetik.
Ez különösen a klasszikus chopper típusú motorkerékpárok esetében figyelhető meg. Itt az első sárvédők általában a legszélesebbek, és messze túlnyúlnak a motor alkatrészein. Ez egyrészt megnehezíti az ilyen motorkerékpár navigálását a városban, másrészt elég nagy védelmet nyújt a motoros lábának.
A nagyméretű, krómozott első gmoleók változatossá teszik a klasszikus egykerekűek megjelenését
.Noha a klasszikus motorkerékpárokhoz való mudli fokozhatja a motoros biztonságát, gyakrabban vizuális okokból szerelik fel a motorkerékpárra. A különböző formájú, krómozott, egy- vagy többrészes motorkerékpár sárvédők feltűnő hatással vannak a motorkerékpár megjelenésére, és lehetővé teszik, hogy egyéni stílust adjon neki.
A motorkerékpár sárvédők más típusú motorkerékpárokhoz is kaphatók.
A más típusú egykerekűek esetében a motorkerékpár sárvédők vizuálisan sokkal kevésbé vonzóak, és gyakran nem illenek a sportos stílushoz. Leggyakrabban a védett alkatrészek közelébe szerelik őket, és mivel közvetlenül az alkatrészek sérülésektől való védelmére szolgálnak, a lehető legsemlegesebb színűre festik őket.
A motorkerékpár sárvédők minőségi és megfelelő felszerelést igényelnek
.Az motorkerékpár sárvédők típusuktól függetlenül csak akkor töltik be a funkciójukat, ha helyesen vannak felszerelve és megfelelő minőségűek. Különösen a klasszikus motorkerékpárok első sárvédői, amelyeket gyakran esztétikai okokból választanak, hajlamosak a rossz minőségre, a pontatlan felszerelésre és a rögzítés sérülésére.
A klasszikus motorkerékpárok első sárvédői különösen hajlamosak erre.
Az egykerekű motorkerékpárok alkatrészeinek védelmére szolgáló sárvédők leggyakrabban egy adott modellhez épülnek. Csak ott a gyártó jelzései szerint felszerelt gmolok végzik a dolgukat, és megfelelően elosztják az ütközési energiát.A motorkerékpár sárvédők
gyakran a motorkerékpár alkatrészeinek védelmére szolgálnak.
Motoros sárvédők sport és klasszikus egykerekűekhez a Gmoto.pl oldalon
.Nálunk robusztus, tartós gumilapokat talál klasszikus és modern motorkerékpárokhoz. Különböző, semleges karakterű, a motorkerékpár legfontosabb elemeinek védelmére készített motorkerékpár gumikat, valamint a chopper-cruiser járművek stílusához tökéletesen illeszkedő formájú, krómozott front gumikat kínálunk. A jellemzőkért és specifikációkért kattintson a termékre.