check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Motorkerékpár Nyomatékváltók

Gyártó

Akciók

Csak elérhető

Ár

    HUF

Megjelenítés

Találat: 72
RMS nyomatékkiegyenlítő tárcsa - RMS 10 034 0240
Malossi Honda nyomatékváltó tárcsa - M.6111964
Malossi Overrange Minarelli nyomatékváltó - M.6111121
Polini Speed Drive Evolution 3 nyomatékváltó - P244.0573
Malossi MHR Overrange nyomatékkorlátozó - M619733

99 470,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Malossi MHR Overrange nyomatékkorlátozó - M619733

Doppler S3R nyomatékváltó - 367219

34 600,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Doppler S3R nyomatékváltó - 367219

Doppler S3R Kymco nyomatékváltó - 324593

34 600,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Doppler S3R Kymco nyomatékváltó - 324593

Doppler S3R nyomatékváltó - 324589

34 600,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Doppler S3R nyomatékváltó - 324589

RMS nyomatékkiegyenlítő tárcsa - RMS 10 034 0150

40 050,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

RMS nyomatékkiegyenlítő tárcsa - RMS 10 034 0150

Malossi Yamaha 125 150 nyomaték kiegyenlítő tárcsa - M.6111660

62 800,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Malossi Yamaha 125 150 nyomaték kiegyenlítő tárcsa - M.6111660

Stage6 R/T túlméretezett nyomatékváltó - S6-5616616

68 810,00 Ft

szállítás 0 Ft
Nem elérhető

Stage6 R/T túlméretezett nyomatékváltó - S6-5616616

Böngészés gyártó szerint

Motorkerékpár Nyomatékváltók a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz

A nyomatékkorrektor optimalizálja a robogó erőátvitelét

A nyomatékkorrektor egy robogó erőátviteli mechanizmus, amely a jármű sebességétől függően korrigálja a meghajtószíj tengelyhez viszonyított helyzetét. A nyomatékkorrektorral felszerelt 4t-os vagy 2t-os robogó a gép hátsó részén képes beállítani a sebességváltó áttételét, és hatékonyan továbbítani az erőt a meghajtó kerékre. Egy hibás nyomatékkorrektor csökkenti a teljesítményt és akadályozza a robogó hatékony erőátvitelét.

Hogyan működik egy 2t vagy 4t nyomatékkorrektor?

.

A kuplung mellett elhelyezett nyomatékkorrektor kialakításában hasonlít a motoron jelen lévő variátorhoz. A hajtószíj itt két kúpos tárcsa között mozog, amelyek közül az egyik a forgástengely mentén mozoghat. Ez lehetővé teszi, hogy a szíj tengely körüli forgási sugarát, és így az áttételét változtatni lehessen. A különbség a variátorhoz képest az, hogy itt a fordulatszám növekedésével csökken a sugár, és ez a szíj ereje és feszültsége miatt magától megtörténik. Annak érdekében, hogy az áttételváltás fokozatosan történjen, a rendszer ezért egy központi nyomórugót használ a tányér mozgásának korlátozására.

A 4t és 2t nyomatékkorrektor a gyakorlatban nélkülözhetetlen egy rendszerben

.

A rendszerben, amellyel egy tipikus robogó fel van szerelve, a gyakorlatban nélkülözhetetlen a nyomatékkiegyenlítő a [cat:3746]meghajtó kerékre történő hatékony átvitelhez. Nemcsak a rendelkezésre álló áttételezési tartományt bővíti érezhetően, hanem mindenekelőtt lehetővé teszi az áttételezés beállítását úgy, hogy a teljesítmény és a nyomaték minimális veszteséggel kerüljön átvitelre. A Torque Corrector a megfelelő szíjfeszítés fenntartásához is nélkülözhetetlen, ami a variátoron történő váltások és a tengelykapcsolónál azonos áttétel esetén szíjfeszítő elemet igényelne.

Mire van szüksége egy nyomatékkorrektorral felszerelt robogónak?

.

Az áttétel korrigálásával a nyomatékkorrektor 4t vagy 2t egyértelműen növeli a szíj, a tengelykapcsoló és a rendszer egyéb alkatrészeinek élettartamát. Azonban magát a kiegyenlítőt is ellenőrizni kell, beleértve annak a területnek a kenését is, ahol a tányér a perselyen keresztül mozog. A kenés hiánya, deformáció vagy egyéb sérülés megnehezíti az áttétel zökkenőmentes változtatását, és így felgyorsítja a rendszer kopását. Ez a gép teljesítményén is meglátszik majd.

A nyomatékváltó is a tuning része

.

A gép teljesítménye is módosulhat, ha a robogó által használt nyomatékváltót szokatlan paraméterekkel rendelkezőre cseréljük. Könnyebb, jobban hűtött és nagyobb tárcsákról vagy a szíj felületükhöz való tapadásának javításáról beszélünk. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy ezek a paraméterek az áttételváltás időzítését is befolyásolhatják. A központi rugó vagy akár a variátor görgőinek módosítása nélkül a hatás itt a várttal ellentétes lehet.

4t és 2t nyomatékkorrektorok a Gmoto.pl oldalon

.

Nálunk olyan elismert gyártók nyomatékkorrektorai találhatók, mint a Polini, Stage6 vagy a Motoforce. Számos robogóhoz kínálunk kiváló minőségű standard kiegyenlítőket, valamint az egykerekűek teljesítményét befolyásoló tuning kiegyenlítőket. A kiegyenlítők jellemzőit és specifikációit a termékre kattintva találja.