Gyártó
Akciók
Csak elérhető
Ár
Megjelenítés
13 710,00 Ft
Malossi MHR nyomatékváltó javító készlet - M.2011754
105 390,00 Ft
Polini Speed Drive Yamaha T-Max 530 nyomatékkiegyenlítő tárcsa - 244.581
9 000,00 Ft
Tartalék csapok a Polini Speed Drive Yamaha T-Max 500 530 nyomatékkiegyenlítőhöz - 242.049
99 850,00 Ft
Power Force CF nyomatékváltó Moto ATV UTV 450 500 550 550 600 1000 - PF 10 034 0003
133 090,00 Ft
Polini Iron Speed Drive Evolution 3 128 mm-es Minarelli nyomatékváltó - 244.0582
129 270,00 Ft
Polini Speed Drive Yamaha T-Max 500 nyomatékkiegyenlítő tárcsa - 244.576
93 550,00 Ft
Malossi Yamaha T-Max 530ie nyomatékkiegyenlítő tárcsa - M.6115289
76 280,00 Ft
Malossi Aprilia Yamaha Yamaha Maxi nyomatékkiegyenlítő tárcsa - M.6111763
62 800,00 Ft
Malossi Yamaha 125 150 nyomaték kiegyenlítő tárcsa - M.6111660
144 080,00 Ft
Malossi MHR La Furia Rossa Minarelli Minarelli nyomatékátalakító - M.6114590
21 170,00 Ft
Jobb oldali nyomatékkiegyenlítő tárcsa Stage6 R/T Oversize - S6-56166ET002
21 260,00 Ft
Jobb oldali nyomatékkiegyenlítő tárcsa Stage6 R/T Oversize - S6-56140ET002
21 170,00 Ft
Stage6 R/T túlméretezett bal oldali nyomatékkiegyenlítő tárcsa - S6-56166ET001
21 260,00 Ft
Stage6 R/T túlméretezett bal oldali nyomatékkiegyenlítő tárcsa - S6-56140ET001
5 200,00 Ft
Stage6 Torque Control nyomatékváltó-vezető csapok Stage6 R/T Oversize - S6-56ET002
Böngészés gyártó szerint
Motorkerékpár Nyomatékváltók a legnépszerűbb motorkerékpárokhoz
A nyomatékkorrektor optimalizálja a robogó erőátvitelét
A nyomatékkorrektor egy robogó erőátviteli mechanizmus, amely a jármű sebességétől függően korrigálja a meghajtószíj tengelyhez viszonyított helyzetét. A nyomatékkorrektorral felszerelt 4t-os vagy 2t-os robogó a gép hátsó részén képes beállítani a sebességváltó áttételét, és hatékonyan továbbítani az erőt a meghajtó kerékre. Egy hibás nyomatékkorrektor csökkenti a teljesítményt és akadályozza a robogó hatékony erőátvitelét.
Hogyan működik egy 2t vagy 4t nyomatékkorrektor?
.A kuplung mellett elhelyezett nyomatékkorrektor kialakításában hasonlít a motoron jelen lévő variátorhoz. A hajtószíj itt két kúpos tárcsa között mozog, amelyek közül az egyik a forgástengely mentén mozoghat. Ez lehetővé teszi, hogy a szíj tengely körüli forgási sugarát, és így az áttételét változtatni lehessen. A különbség a variátorhoz képest az, hogy itt a fordulatszám növekedésével csökken a sugár, és ez a szíj ereje és feszültsége miatt magától megtörténik. Annak érdekében, hogy az áttételváltás fokozatosan történjen, a rendszer ezért egy központi nyomórugót használ a tányér mozgásának korlátozására.
A 4t és 2t nyomatékkorrektor a gyakorlatban nélkülözhetetlen egy rendszerben
.A rendszerben, amellyel egy tipikus robogó fel van szerelve, a gyakorlatban nélkülözhetetlen a nyomatékkiegyenlítő a [cat:3746]meghajtó kerékre történő hatékony átvitelhez. Nemcsak a rendelkezésre álló áttételezési tartományt bővíti érezhetően, hanem mindenekelőtt lehetővé teszi az áttételezés beállítását úgy, hogy a teljesítmény és a nyomaték minimális veszteséggel kerüljön átvitelre. A Torque Corrector a megfelelő szíjfeszítés fenntartásához is nélkülözhetetlen, ami a variátoron történő váltások és a tengelykapcsolónál azonos áttétel esetén szíjfeszítő elemet igényelne.
Mire van szüksége egy nyomatékkorrektorral felszerelt robogónak?
.Az áttétel korrigálásával a nyomatékkorrektor 4t vagy 2t egyértelműen növeli a szíj, a tengelykapcsoló és a rendszer egyéb alkatrészeinek élettartamát. Azonban magát a kiegyenlítőt is ellenőrizni kell, beleértve annak a területnek a kenését is, ahol a tányér a perselyen keresztül mozog. A kenés hiánya, deformáció vagy egyéb sérülés megnehezíti az áttétel zökkenőmentes változtatását, és így felgyorsítja a rendszer kopását. Ez a gép teljesítményén is meglátszik majd.
A nyomatékváltó is a tuning része
.A gép teljesítménye is módosulhat, ha a robogó által használt nyomatékváltót szokatlan paraméterekkel rendelkezőre cseréljük. Könnyebb, jobban hűtött és nagyobb tárcsákról vagy a szíj felületükhöz való tapadásának javításáról beszélünk. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy ezek a paraméterek az áttételváltás időzítését is befolyásolhatják. A központi rugó vagy akár a variátor görgőinek módosítása nélkül a hatás itt a várttal ellentétes lehet.
4t és 2t nyomatékkorrektorok a Gmoto.pl oldalon
.Nálunk olyan elismert gyártók nyomatékkorrektorai találhatók, mint a Polini, Stage6 vagy a Motoforce. Számos robogóhoz kínálunk kiváló minőségű standard kiegyenlítőket, valamint az egykerekűek teljesítményét befolyásoló tuning kiegyenlítőket. A kiegyenlítők jellemzőit és specifikációit a termékre kattintva találja.