check Ingyenes szállítás a 28 819,00 Ft
check Visszármaztatás 14 napig
check Fizetés 30 napon belül
check Nagykereskedelmi terület - B2B

Visszáruzás és reklamáció

Hogyan lehet visszaküldeni az árut?

 

Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, Önnek kell fizetnie a visszaküldésért, és magának kell megszerveznie a szállítást.

 

Ingyenes az áruk külföldről történő visszaküldése és cseréje?

 

Nem, nem áll módunkban az áruk visszaküldésének vagy cseréjének költségeit, és nem szervezünk más országokból a mi költségünkre szállítmányokat.

 

Hogyan cserélje ki a terméket?

 

Az árucsere a megvásárolt termék visszaküldéséből és új rendelés leadásából áll. Például, ha rendelt egy motoros kabátot, de az túl kicsinek bizonyult, használja az itt található felhasználóbarát űrlapot a termék visszaküldéséhez, és külön megrendeléssel vásároljon nagyobb kabátot. Felhívjuk figyelmét, hogy az árucsere csak abban az esetben lehetséges, ha a termékek ára megegyezik.

 

Hogyan lehet visszaküldeni vagy megreklamálni egy terméket?

 

Szeretnénk, ha üzletünk minden vásárlója hozzáférne minden fogyasztói joghoz. Az Ön kényelme érdekében kétféle termékvisszaküldési és reklamációs formát biztosítunk: internet-hozzáféréssel és anélkül.

 

Termékvisszaküldés vagy igénylés, ha rendelkezik internet-hozzáféréssel:

 

  1. Keresse fel a www.gmoto.pl/reklamacje webhelyet.

  2. Töltse ki a felhasználóbarát űrlapot. Csak néhány percet vesz igénybe!

  3. Szakértőnk a kérelem elküldését követő 24 órán belül (csak munkanapokon) telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a következő eljárásról.

 

 

 

 

Termék visszaküldése vagy igénylése, ha nem rendelkezik internet-hozzáféréssel:

 

  1. Töltse ki olvashatóan az online elérhető papíralapú bevallási vagy igénylőlapot.

  2. Biztonságosan csomagolja be a visszaküldeni vagy megreklamálni kívánt árut. Csatolja a csomaghoz a kitöltött visszaküldési vagy reklamációs lapot és a nyugtát/számlát. Ha elvesztette a vásárlást igazoló bizonylatot, ne felejtse el bejelölni a papírformátumú űrlap megfelelő helyére.

  3. Küldje el a csomagot a „Sklep Gmoto, ul. Tadeusz Kościuszko 78, 37-100 Łańcut, Lengyelország címre. A csomag átvétele és ellenőrzése után szakemberünk felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Hol van a rendelési szám a számlán?

 

A számlán a rendelési számot két helyen találja: a számla jobb felső sarkában a vonalkód alatt és a bal oldalon a számla közepén található rendelés összesítő táblázata alatt (lásd az alábbi képet).

 

Hol találja a számlán a rendelési számot?

 

A rendelési számot a nyugta alján található vonalkód alatt találja (lásd az alábbi képet).

 

Mennyi ideig tart a panaszom elbírálása vagy az áru visszaküldése?

 

14 munkanap áll rendelkezésünkre a panasz elbírálására vagy a visszaküldésre. Általában sokkal gyorsabban, néhány munkanapon belül feldolgozzuk őket. Vannak azonban olyan esetek, amikor a reklamáció folyamata 14 napnál tovább tart, mert ez például a szállítótól vagy az áru gyártójától függ.

 

A kiszállított termék sérült/hibás. Mit kellene tennem?

 

Ha a kiszállított termék sérült vagy hibás, a felhasználóbarát űrlap kitöltésével egyszerűen visszaküldheti. Nézze meg, hogyan kell csinálni.

 

Olyan terméket kaptam, amit nem rendeltem meg. Mit kellene tennem?

 

Ha a csomag olyan terméket vagy termékeket tartalmaz, amelyeket nem rendelt meg (pl. olyan árut küldtünk Önnek, amelyet nem rendelt meg), töltse ki a Felhasználóbarát űrlapot, és szakemberünk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot (csak munkanapokon). Nézze meg, hogyan kell kitölteni az űrlapot.

 

Elküldhetem az árut utánvétesként?

 

Utánvétes küldeményt nem fogadunk el. Ha vissza szeretné küldeni nekünk az árut, kérjük töltse ki az elektronikus vagy papír alapú visszáru vagy reklamációs űrlapot. Nézze meg, hogyan kell ezt megtenni, hogy a termékeket helyesen küldje vissza hozzánk.

 

Hogyan csomagoljuk be a visszaküldeni kívánt árut?

 

Az árukat gondosan be kell csomagolni, hogy ne sérüljenek meg a szállítás során. Nem kell ugyanazt a csomagolást használnia, amelyben a küldeményt kapta.

 

Nincs számlám rendelési számmal és szeretném visszaküldeni az árut. Mit kellene tennem?

 

Ha nem rendelkezik rendelési számmal ellátott nyugtával vagy áfás számlával, jelentkezzen be Gmoto-fiókjába, és lépjen a „Rendeléseim” fülre. Rendelési számát a rendelésével kapcsolatos SMS-ekben és e-mailekben is megtalálhatja.

 

Ne feledje, hogy az elektronikus vagy papíralapú visszáru vagy reklamációs űrlap kitöltésekor a megfelelő mezőben jeleznie kell, hogy nem rendelkezik vásárlást igazoló bizonylattal (ÁFA-s nyugta vagy számla).

 

 

 

Hogyan néz ki a pénz visszatérítése?

 

Ha bármilyen terméket visszaküld a rendeléséből, a teljes összeget visszautaljuk bankszámlájára. A visszatérítéshez szükséges bankszámlaszámot az elektronikus vagy papíralapú visszáru vagy igénylőlap kitöltésekor adja meg. A pénz akár 72 órán belül megérkezik az adott számlára!

 

Nem kaptam jótállási jegyet az árura. Ez azt jelenti, hogy az adott terméket nem lehet megreklamálni?

 

Minden termékre gyártói garancia vonatkozik, és reklamációnak is van helye, de minden esetben egyedi elbírálás alá esik. Ez alól kivételt képeznek az elektromos alkatrészek, izzók, tekercsek, vezetékek és feszültségszabályozók. Felhívjuk figyelmét, hogy a motorkerékpár-akkumulátorokra csak jótállási jegy esetén van lehetőség reklamációt benyújtani.

 

Visszaküldhetem a használt terméket?

 

Csak a használat nyomát nem mutató árut lehet visszaküldeni. Ha azonban a megvásárolt termék használata közben kiderül, hogy hibás, akkor azt megreklamálhatja. Mechanikai alkatrészek esetén az összeszerelés igazolása szükséges a visszaküldés feldolgozásához.

 

A termék visszaküldésekor tüntessen fel mindent, amit a vásárláskor kapott (pl. sértetlen doboz, használati útmutató, jótállási jegy stb.). A ruházaton, a lábbelin és a sisakon eredeti címkének kell lennie. A webáruházban a vissza nem küldhető termékekről vonatkozó információkat talál a termékoldalakon.

 

Nincs fiókom, és szeretném visszaküldeni az árut. Mit kellene tennem?

 

Olyan áru visszaküldésekor, amelyről nem rendelkezik vásárlást igazoló bizonylattal (áfás számla vagy nyugta), az elektronikus vagy papíralapú visszáru vagy reklamációs űrlapon be kell jelölni a „Kijelentem, hogy az igazolást elvesztettem” négyzetet és mellette alá kell írni.

 

Ha visszaküldök egy terméket és kicserélem egy másikra, akkor fizetnem kell az új termék szállításáért?

 

Az áru visszaküldése ingyenes, feltéve, hogy az elektronikus felhasználóbarát űrlapot használja. A termékcsere azonban új megrendelésnek minősül, így a szállítási költséget Ön fizeti. Ha azonban az áru visszaküldése és cseréje a mi hibánkkal függ össze, akkor a teljes folyamat teljesen ingyenes, függetlenül attól, hogy e-mailben, telefonon vagy postai úton történik a reklamáció.

 

Mi a teendő, ha az áfás számlán/nyugtán szereplő termékek száma nem egyezik a csomagban lévő termékek számával?

 

Ha az átvett küldemény nem sérült (szalag vagy csomagolás), használja a Felhasználóbarát űrlapot, amely lehetővé teszi a küldemény és a rendelés tartalma közötti eltérések gyors bejelentését. A következő eljárásról 24 órán belül (munkanapokon) értesítjük. Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

 

Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok?

 

Minden rendelést a legnagyobb precizitással csomagolunk, aminek köszönhetően a megvásárolt termékek megfelelő védelem alatt állnak. Ne felejtse el, hogy minden csomag Gmoto logóval ellátott céges ragasztószalaggal van becsomagolva. Abban az esetben, ha a szalag vagy a csomagolás megsérül, ne felejtse el a csomagot a futár jelenlétében kinyitni, hogy ellenőrizze, a tartalma megfelel-e a megrendelésnek, és nem sérült-e meg az áru a szállítás során.

 

Ha a termékek megsérülnek, vagy valami hiányzik, a futár köteles kárbejelentést tenni (nem kell azonnal megtennie, fuvarozótól függően több napig is eltarthat). Ha futár távozása után veszi észre, hogy a csomag sérült, feltétlenül vegye fel a kapcsolatot a fuvarozóval.