Szállítás és kézbesítés
Milyen szállítási módok vannak?
Webáruházunkban vagy telefonon történő rendelés esetén több szállítási lehetőség közül választhat. Ismerje meg őket, és válassza ki a legkényelmesebb megoldást.
Milyen költségekkel jár a belföldi és a nemzetközi szállítás?
A szállítási költség a megrendelt termékektől függően változik. Az adott termékhez tartozó aktuális szállítási költséget a „KOSÁRBA” gombra kattintva nézheti meg.
Kiszállítás külföldre
-
A megrendelés Európai Uniós országaiba történő szállításának pontos költsége a szállítási cím rendelési folyamatban történő megadása után kerül kiszámításra.
-
Felhívjuk figyelmét, hogy az Európai Unión kívüli országokba nem szállítunk ki rendeléseket.
Mennyi a megrendelés teljesítési ideje?
A megrendelés feldolgozási ideje attól függ, hogy a termék raktáron van-e. Minden terméknél megtalálható a várható szállítási időre vonatkozó információ (ezt a „KOSÁRBA” gomb alatti táblázatban találja meg). Ha a termék elfogyott, nem tudja a kosárba tenni.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között dolgozunk. A hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések feldolgozása a szokásosnál kicsit tovább tarthat.
Hogyan lehet igénybe venni az ingyenes szállítást?
Az ingyenes szállítás csak azon megrendelésekre vonatkozik, amelyek szállítási címe Magyarországon található. Ha a rendelés értéke meghaladja azt a határértéket, ahonnan az ingyenes kiszállítás biztosított, a rendszer automatikusan 0 Ft-ra csökkenti a kiszállítás költségét.
Kapok tájékoztatást a rendelésem kiszállításáról?
A rendelés teljesítését követően tájékoztatjuk Önt a csomag feladásáról és a hozzávetőleges szállítási időről. A megadott e-mail címen és telefonszámon kap tájékoztatást.
Ellenőrizhetem a csomag tartalmát, mielőtt kifizetném a díjat a futárnak?
A megrendeléseket független szállítmányozó cég szállítja ki. A futár a díj megfizetése előtt nem engedi felbontani a csomagot, mivel kötelessége sértetlen csomagot kézbesíteni a megadott címre.
Látja, hogy a csomag sérült? Nyissa ki a futár jelenlétében a díj megfizetése és az átvétel visszaigazolása után. Ha sérült terméket talál a belsejében, visszakapja a vételárat, vagy kicseréli a termékeket újakra. Eltérés esetén a futár kárbejelentést készít, amely a reklamáció alapja.
Elküldhető-e a küldemény a regisztráció során megadottól eltérő címre?
Igen, a csomag más címre is feladható. Megrendeléskor a rendszer automatikusan betölti a számlaregisztráció során megadott címadatokat. Ha más címen szeretné átvenni a küldeményt, elegendő új szállítási címet megadni a megrendeléskor.
Megegyezhetek a futárral a küldemény átvételének konkrét időpontjában?
A megrendelés leadásakor a futárral konkrét átvételi időpontban nem állapodhat meg. A futárok reggel 8:00 és 17:00 óra között szállítják ki a csomagokat. Lehet, hogy egyes futárok megpróbálják felvenni Önnel a kapcsolatot telefonon, hogy megbeszéljék a szállítás részleteit, ekkor leegyeztethet vele egy konkrét átvételi időpontot.
Mi történik a csomagommal, ha a futár nem ér el a megadott szállítási címen?
Amennyiben a futár nem éri el Önt a megadott szállítási címen, úgy a csomag a DPD átvételi pontjára kerül, ahol 3 napig várja Önt. Ezen idő letelte után a csomag visszakerül hozzánk.
Hogyan módosítható a rendelés szállítási dátuma?
Ha Ön nincs otthon, vagy egyéb okból nem tudja átvenni a csomagot a futártól a kézbesítés napján megjelölt címen, a kézbesítés időpontját a DPD honlapján módosíthatja: https://www.dpd.com/hu/hu/