Menü

Szállítás és kézbesítés

Mik a szállítási módok?

 

Webáruházunkban vagy telefonon történő rendelés esetén több szállítási lehetőség közül választhat. Ismerje meg őket, és válassza ki a legkényelmesebb megoldást.

 

 

Milyen költségekkel jár a belföldi és nemzetközi szállítás?

 

A szállítási ár a megrendelt termékektől függően változik. Az adott termékhez tartozó aktuális szállítási árat a „KOSÁRBA” gomb alatti termék fülön találja.

 

Kiszállítás külföldre

 

  • A megrendelés Európai Uniós országaiba történő szállításának pontos költsége a szállítási cím rendelési folyamatban történő megadása után kerül kiszámításra.

  • Felhívjuk figyelmét, hogy az Európai Unión kívüli országokba nem szállítunk ki rendeléseket.

 

Mennyi a megrendelés teljesítési ideje?

 

A megrendelés feldolgozási ideje a termék készleten lévő elérhetőségétől függ. Minden terméknél megtalálható a várható szállítási időre vonatkozó információ (ezt a „KOSÁRBA” gomb alatti táblázatban találja meg). Ha a termék elfogyott, nem tudja a kosárba tenni.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között dolgozunk. A hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések feldolgozása a szokásosnál kicsit tovább tarthat.

 

Hogyan lehet használni az ingyenes szállítást?

 

Az ingyenes szállítás csak azon megrendelésekre vonatkozik, amelyek szállítási címe Magyarországon található. Ha a rendelés értéke meghaladja azt a határértéket, ahonnan az ingyenes kiszállítás biztosított, a rendszer automatikusan 0 Ft-ra csökkenti a kiszállítás költségét.

 

 

 

Kapok tájékoztatást a rendelésem kiszállításáról?

 

A rendelés teljesítését követően tájékoztatjuk Önt a csomag feladásáról és a hozzávetőleges szállítási időről. A megadott e-mail címen és telefonszámon kap tájékoztatást.

 

Ellenőrizhetem a csomag tartalmát, mielőtt kifizetném a díjat a futárnak?

 

A megrendeléseket független szállítmányozó cég szállítja ki. A futár a díj megfizetése előtt nem engedi felbontani a csomagot, mivel kötelessége csak a csomag sértetlen kézbesítése a megadott címre.

 

Látja, hogy a csomag sérült? Nyissa ki a futár jelenlétében a díj megfizetése és az átvétel visszaigazolása után. Ha sérült terméket talál a belsejében, visszakapja a vételárat, vagy kicseréli a termékeket újakra. Eltérés esetén a futár kárbejelentést készít, amely a reklamáció alapja.

 

Elküldhető-e a küldemény a regisztráció során megadottól eltérő címre?

 

Igen, a csomag más címre is feladható. Megrendeléskor a rendszer automatikusan betölti a számlaregisztráció során megadott címadatokat. Ha más címen szeretné átvenni a küldeményt, elegendő új szállítási címet megadni a megrendeléskor.

 

Megegyezhetek a futárral a küldemény átvételének konkrét időpontjában?

 

Megrendelés leadásakor a futárral konkrét átvételi időpontban nem állapodhat meg. A futárok reggel 8:00 és 17:00 óra között szállítják ki a csomagokat. Egyes futárok megpróbálhatnak felvenni Önnel a kapcsolatot telefonon, hogy megbeszéljék a szállítás részleteit, ami után Ön beállíthat egy konkrét szállítási időt.

 

Mi történik a csomagommal, ha a futár nem ér el a megadott szállítási címen?



Amennyiben a futár nem éri el Önt a megadott szállítási címen, úgy a csomag a DPD átvételi pontjára kerül, ahol 3 napig várja Önt. Ezen idő letelte után a csomag visszakerül hozzánk.







Hogyan módosítható a rendelés szállítási dátuma?



Ha Ön nincs otthon, vagy egyéb okból nem tudja átvenni a csomagot a futártól a kézbesítés napján megjelölt címen, a kézbesítés időpontját a DPD honlapján módosíthatja: https://www.dpd.com/hu/hu/